Modern alközponti kommunikációs megoldások

Tegyen vállalkozása sikeréért megbízható, hiteles kapcsolatot nyújtva ügyfelei számára, valamint növelje a hatékonyságot a vállalaton belüli gördülékeny információáramlással.

Ma már kritikus fontosságú az állandó elérhetőség – így az üzembiztonság –, a gyors válaszadás a megkeresésekre, továbbá a nyomon követés, hogy ne legyenek elveszett, megválaszolatlan hívások. A T-Systems által – kifejezetten a mikro, valamint a kis- és középvállalkozásoknak – ajánlott alközponti kommunikációs megoldások magas fokon támogatják cége fő tevékenységét, üzletmenetét; rugalmasan bővíthetők, fejleszthetők, és biztosítják a speciális, magasabb szintű felhasználói igények kiszolgálását is.

Ha fontos Vállalkozásuk számára

  • a vezetékes telefonon való elérhetőség, mely hozzájárulhat a vállalati imázs növekedéséhez
  • a költségkímélő, hatékony cégen belüli, valamint ügyfeleikkel, partnereikkel való telefonos kommunikáció érdemes választania alközponti megoldásaink közül.

Megoldásaink tervezése során folyamatosan szem előtt tartjuk a felhasználói igényeket, így azokhoz igazodva mindkét alábbi konstrukcióra tudunk ideális megoldást biztosítani.

A kommunikációs igények kiszolgálásához szükséges technológia a felhasználó telephelyén lokálisan (on-premise), vagy akár a szolgáltatói felhőből is biztosítható.

Tekintse meg ajánlatainkat:

B.O.S.S.

HELYSZÍNI ALKÖZPONTI (ON-PREMISE) MEGOLDÁSOK

A helyszínen telepített kommunikációs rendszer képezi a megoldás alapját. Előnye, hogy a teljes hívásvezérlést lokálisan biztosítja, így egy esetleges hálózati hiba esetén is működőképes maradhat a belső kommunikáció. Az alkalmazott hibrid technológia segítségével könnyedén és költséghatékonyan megvalósítható vele az analóg, digitális vagy IP telefonok kiszolgálása. Rugalmasságának köszönhetően egyedi igények és integrációs elvárások kiszolgálására is alkalmas.

reszletek
B.O.S.S.

CLOUD MEGOLDÁSOK

A felhő alapú megoldások előnye, hogy nem szükséges a helyszínen alközpontot telepíteni, csupán internetelérést kell biztosítani a telepítésre kerülő telefonkészülékek számára. A Cloud megoldásokkal könnyedén megvalósítható egymástól független telephelyek összekapcsolása. Mivel a szolgáltatás központi rendszere a T-Systems adatközpontjában van kialakítva, a telepítés rövid átfutási idővel biztosítható.

reszletek

Megosztás