Business Office System Solution - B.O.S.S.

Helyszíni alközponti (on-premise) megoldások

Az on-premise alközpont egy vállalaton belüli, a helyszínen telepített telefonrendszer, mely egyrészt kezeli a vállalkozás munkatársai közötti hívásokat a helyi vonalakon, másrészt lehetővé teszi minden felhasználó számára, hogy meghatározott számú külső vonalon osztozzon. A lokálisan telepített megoldások előnye, hogy rugalmasan illeszthetők a helyi igényekhez és adottságokhoz.

A T-Systems Magyarország kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a kisvállalkozások számára is elérhetővé tegye a nagyobb vállalatok által használt technológiákat. Az alábbi Business Office Systems Solution – B.O.S.S. – kommunikációs megoldásaink hasonló funkcionalitást nyújtanak, mint a nagyvállalati megoldások, viszont kapacitásban a kisvállalatok igényeihez igazodnak.

Kiknek ajánljuk a szolgáltatást?

Ideális megoldás azon vállalkozások számára, ahol fontos, hogy

  • elérhetőek legyenek vezetékes telefonon, ami hozzájárulhat a cég pozitív külső megítéléséhez
  • a telephelyen belül a hívásokat át tudják adni egymásnak,
  • hatékonyabb legyen a munkavégzés azáltal, hogy az épületen, irodán belül, helytől függetlenül elérhetőek legyenek a munkatársak, valamint
  • a bejövő hívások a lehető leggyorsabban jussanak el a megfelelő helyre, és
  • az elveszett hívások ne okozzanak üzletvesztést (hívásaik akkor se vesszenek el, ha nem tartózkodnak az irodában)
  • a hívásfogadás ne kössön le jelentős munkaidőt és munkaerőt,
  • a céges telefonkönyv a rendszerbe integrálható legyen.

A portfóliónk kialakítása során törekedtünk arra, hogy egy jól skálázható megoldást vezessünk be, így a négyféle B.O.S.S. alapcsomag mellett lehetőséget biztosítunk egyedi igények megvalósítására is.

B.O.S.S. megoldások:

BOSS_6_vezetek_nelkuli_kisirodai

B.O.S.S. 6 vezeték nélküli kisirodai megoldás:

Alapkészülék + max. 6 db választható vezeték nélküli készülék
Ideális olyan ügyfelek részére, akiknek fontos a vezetékes hívószámon való elérhetőség, és az egymás közötti belső kommunikáció biztosítása. A kialakítás előnye, hogy nem igényel lokális hálózati, kábelezési munkálatokat. A központi készülékre a szolgáltatói vonal (analóg, ISDN, vagy akár SIP) közvetlenül csatlakoztatható. A kiegészítő készülékek (maximum 6 darab) vezeték nélküli DECT technológiával illeszthetőek a rendszerhez.

reszletek esettanulmany
isdn_alcatel_uj.png

B.O.S.S. 12 kisirodai ISDN alközponti megoldás:

A rendszer akár 8 (4 ISDN BRI és 4 SIP) fővonal csatorna fogadására alkalmas, így rugalmasan alkalmazható a jelen elvárásai mellett a jövőbeli igényekhez is. A felhasználók számára 8 analóg és 4 digitális készülék csatlakoztatási lehetősége biztosított, de akár IP telefonokkal is rugalmasan bővíthető. A falra rögzíthető eszköz a hagyományos alközponti szolgáltatások teljes portfólióját biztosítja.

reszletek esettanulmany
analog_alcatel.png

B.O.S.S. 12 kisirodai analóg alközponti megoldás:

A rendszerre 4 hagyományos analóg fővonal csatlakoztatható, de természetesen - a többi javasolt platformunkhoz hasonlóan - itt is lehetséges a XXI. században alapelvárásként kezelendő SIP fővonali kapcsolat fogadása. Mellékállomási oldalon a rendszer IP telefonokkal bővíthető. Alapkiépítésben 8 rendszerfüggetlen analóg és 4 digitális készülék csatlakoztatását támogatja.

reszletek esettanulmany
BOSS_12_kisirodai_IP_telefonos

B.O.S.S. 12 kisirodai IP telefonos megoldás:

Azon ügyfelek részére, akik megfelelő hálózati alapinfrastruktúrával rendelkeznek az IP telefónia előnyeinek kihasználásához, de nem szeretnének felhőalapú szolgáltatást igénybe venni, ideális megoldás az OmniPCX Office (OXO) Connect platform. Az indulócsomag 4 fővonali SIP kapcsolat mellett 12 IP telefont szolgál ki, mely a továbbiakban rugalmasan bővíthető akár 200 feletti számra is.

reszletek esettanulmany

Egyedi megoldásaink:

Alközponti megoldásaink számos egyedi igény kielégítését is lehetővé teszik. A legegyszerűbb telefonos ügyfélszolgálattól a szofisztikált Contact Center megoldásokig biztosítunk testre szabott megoldásokat ügyfeleink részére. A szolgáltatásaink kiterjednek az ügyfélszolgálathoz kapcsolódó speciális kiegészítő alkalmazások, fejlesztések kidolgozására, és a teljes üzemeltetési és támogatási tevékenység ellátására is.

konzultaciot_kerek

Megosztás