Facebook Share Image

LOGO-DW - ADATTÁRHÁZ ÖNKORMÁNYZATOKNAK

A rendszer az önkormányzatoknál található, különböző forrásokból (különálló önkormányzati rendszerek adatbázisai, fájlok, papír alapú dokumentumok) származó információkat egy központi adatbázisba szervezi.

A LoGo-DW-nek köszönhetően lehetőség nyílik az önkormányzati adatvagyon értékesítésére, üzleti és közcélú felhasználására.

A rendszer az ezen a területen piacvezető Oracle cég termékeire épül. A rendszer - az ultravékony klienses többrétegű számítógépes architektúra előnyeit kihasználva - úgy került kialakításra, hogy a felhasználók bármely számítógépről, egy internet böngészőalkalmazás segítségével érhessék el a jogosultságuknak megfelelő szolgáltatásokat, funkciókat. Ennek köszönhetően egy átlagos számítógépen, speciális számítástechnikai ismeretek és telepítés nélkül hozzáférhetőek a rendszerben tárolt adatok.

A RENDSZER FUNKCIONÁLIS FELÉPÍTÉSE

Az alábbi ábra a rendszer funkcionális felépítését szemlélteti, mely három nagyobb csoportba sorolható:

11

ELŐKÉSZÍTÉS, ADATBETÖLTÉS ÉS ADATJAVÍTÁS

A rendszer a különálló önkormányzati rendszerekből (elsődleges adatbázisok) gyűjti össze, és tölti át az adatokat egy központi adatbázisba, az Adattárházba (másodlagos adatbázis)

Az adatok összegyűjtését egy átlátható grafikus felület teszi könnyen elvégezhetővé és menedzselhetővé

Automatikus adatfrissítés/adatbetöltés

Személyes adatok

Betöltött adatok ellenőrzése, betöltési adathibák kezelése

Adat-konzisztencia, adatintegritás biztosítása

ADATBÁNYÁSZAT

Az adatbányászat segítségével az adattárházban fellelhető nagytömegű adatok, információk gyorsan nyerhetőek ki, kérdezhetőek le és elemezhetőek tetszőleges módon.

Az adattárházban található adatok lekérdezése, elemzése előre kialakított, valamint a felhasználó által szabadon összeállítható lekérdezések, elemző függvények segítségével történhet. A rendszer támogatja különféle „vezetői" jelentések, valamint tematikus térkép alapú lekérdezések összeállítását és megjelenítését is.

A rendszer a lekérdezési és riport-összeállítási feladatokat jól átlátható grafikus felület segítségével teszi könnyen elvégezhetővé és menedzselhetővé.

Az adatbányászattal kapcsolatos főbb szolgáltatások:

  • Lekérdezések és Riportok összeállítása
  • Összehasonlítások
  • Lekérdezések exportálása

PUBLIKÁCIÓS/GRAFIKUS FELÜLET

A publikációs felület egy portál jellegű megoldás, amely átlátható, konfigurálható grafikus felhasználói felületen biztosít lehetőséget a bemutatott tevékenységek ellátására a bejelentkezéstől, a lekérdezések összeállításán át az adminisztrációs feladatokig.

A publikációs felület további szolgáltatásokkal növeli a rendszer használhatóságát:

  • Fórum modul: tetszőleges tárgykörben internetes fórumok indítása moderátori szerepkör biztosítása mellett
  • Támogatja különféle felmérő kérdőívek létrehozását, kitöltését és a felmérések összegzését
  • Eseménykezelés támogatása: előre definiált feltételek bekövetkezése esetén különféle események indítása
  • Elektronikus levelezés támogatása levélsablonok kialakítására, csoportok létrehozására, e-mailek küldésére
  • Hírlevél készítésének és küldésének támogatása
  • Fájlletöltés támogatása
  • SMS küldések lehetősége csoportok és egyedi felhasználók számára
  • Többszintű jogosultsági rendszer a portál nyújtotta többlet funkciók megosztására, egyénenként és csoportonként
  • Új funkciók, menüelemek, nézetek létrehozásának lehetősége, programozás nélkül
  • Monitoring rendszer a portál használatot jellemző statisztikai kimutatások készítésére
  • Javítás, visszalépés támogatása
  • Munkafolyamatok létrehozásának, kialakításának, ábrázolásának támogatása
  • Elektronikus aláírás használatának támogatása

Lépjen kapcsolatba szakértőnkkel!