Facebook Share Image

Referenciák
városok

Válasszon várost!

Keresse szakértőinket és partnerei leszünk abban, hogy az Ön városa is felkerüljön a térképre Magyarország digitális városai közé!

Keresse szakértőinket és partnerei leszünk abban, hogy az Ön városa is felkerüljön a térképre Magyarország digitális városai közé!

Keresse szakértőinket és partnerei leszünk abban, hogy az Ön városa is felkerüljön a térképre Magyarország digitális városai közé!

Keresse szakértőinket és partnerei leszünk abban, hogy az Ön városa is felkerüljön a térképre Magyarország digitális városai közé!

Keresse szakértőinket és partnerei leszünk abban, hogy az Ön városa is felkerüljön a térképre Magyarország digitális városai közé!

Keresse szakértőinket és partnerei leszünk abban, hogy az Ön városa is felkerüljön a térképre Magyarország digitális városai közé!

Keresse szakértőinket és partnerei leszünk abban, hogy az Ön városa is felkerüljön a térképre Magyarország digitális városai közé!

néhány megoldásunk

Válasszon megoldást!

  • ikon MOL Bubi közbringarendszer
  • ikon WiFi-szolgáltatás vasúti kocsikon
  • ikon Forgalomirányítás utastájékoztatás
  • ikon Idősgondozó rendszer
  • ikon Integrált forgalomirányítás

Budapesti Közlekedési Központ - MOL Bubi közbringarendszer

A Budapesti Közlekedési Központot (BKK) a Fővárosi Közgyűlés 2010. október 27-i döntésével hozta létre, a budapesti közlekedés új irányító szervezeteként. A BKK mind a közösségi, mind pedig a közúti közlekedés területén alapvetően stratégiai, fejlesztési, irányítási, megrendelői, ellenőrzési feladatokat integrál.
Számos nemzetközi példát figyelembe véve, a kerékpáros közlekedés feltételeinek javítására, és népszerűsítésére a főváros 2008-ban hozott döntést a budapesti közbringarendszer létrehozásáról, amelyre kiírt pályázatot a T-Systems Magyarország és a Csepel konzorciuma a legalacsonyabb ellenszolgáltatással nyerte meg.
A rendszer elindításával új fejezet nyílt a budapesti közösségi közlekedésben. Az első ütemben 76 helyszínen, 1100 kerékpár üzembe állítása óta egyre többen választják városi utazásaikhoz a zöld bicikliket. A rendszer használóinak nonstop telefonos diszpécserszolgálat áll a rendelkezésére, továbbá a MOL bubi weboldalán és mobilapplikációján keresztül online, valós idejű információkat kaphatnak az állmások aktuális telítettségéről.2015 nyáron több új gyűjtőállomással, 616 dokkolóhellyel és 50 kerékpárral bővül a közbringarendszer Budapesten.

MÁV-START Zrt. - Ingyenes WiFi-szolgáltatás vasúti kocsikon

A MÁV-START a MÁV Zrt. személyszállítással foglalkozó leányvállalata és egyben Magyarország legnagyobb tömegközlekedési cége. Az utasok minőségi kiszolgálása és komfortérzetének javítása érdekében a MÁV-START Zrt. megrendelésére a Magyar Telekom Csoport a T-Systems Magyarország megoldását szállítva közel 800 vasúti jármű WiFi-vel való ellátását végezte el, így évente akár 50 millió ember utazását teheti tartalmasabbá az ingyenes netezés lehetősége. A feladat rendkívüli összetettsége alapos megfontolást igényelt, hiszen nagy sebességgel haladó vonatokon, szélsőséges fizikai körülmények között is üzemelő, magas rendelkezésre állású internetelérést kell biztosítani az utasoknak. A központi adatkezeléshez és rendszerfelügyelethez egy komplex rendszert kellett kiépíteni. Minden egyes vasúti kocsi külön mobil kapcsolattal rendelkezik, melyeken a WiFi-re történő csatlakozás után a Magyar Telekom mobil hálózatán és aT-Systems Magyarország Adatközpontján keresztül érik el a publikus internetet a felhasználók. A területi lefedettség minél jobb kihasználása érdekében a vasúti kocsikra speciális kültéri antennák kerültek felszerelésre, így az internet-kapcsolat még ott is sok esetben elérhető, ahol a hagyományos mobil eszközök nem működőképesek.

Jászkun Volán – Forgalomirányító- és utastájékoztató rendszer

A Jászkun Volán Zrt. alaptevékenysége az autóbuszos közúti személyszállítás, a vállalat üzemelteti nem csak Szolnok hanem Jászberény, Karcag, Tiszafüred és Újszász város helyi közlekedését is.
A XXI. század elvárásainak megfelelő utasélmény megvalósítása érdekében a T-Systems Magyarország 2009 és 2012 között a Helyközi Személyszállítási Üzletág valamennyi járművére két ütemben szerelt fel GPS alapú fedélzeti rendszert, amelyek révén a forgalomirányítók mindig aktuális adatokkal rendelkeznek a járművek pozíciójáról. Emellett az utasok is nyomon követhetik a járatokat az interneten, így pontos információkhoz juthatnak azok esetleges késéséről. A pénztárgépek alkalmasak a jegyek és bérletek nyomtatására, ami csökkenti azok előállítási költségeit és a visszaélés lehetőségét. A szállított programok nemcsak a dolgozók munkáját könnyítik meg, de az utaspanaszok gyors, pontos és hatékony kivizsgálását is lehetővé teszik, növelve ezzel az ügyfelek elégedettségét.

Békés Megyei Hajnal István Szociális Szolgáltató Centrum - Idősgondozó rendszer (Pánikgomb)

A Békés Megyei Hajnal István Szociális Szolgáltató Centrum megrendelésére a T-Systems Magyarország fejlesztette ki az idősgondozó rendszer kommunikációs megoldását, amellyel otthonról segélyhívás kezdeményezhető. A rendszer segítségével az idős, illetve gondozásra szoruló emberek egy segélyhívó gombbal kiegészített mobil készülékkel fel tudják venni a kapcsolatot a gondozójukkal. A jelzés után a gondozó megteszi a szükséges intézkedéseket, a veszélyhelyzet ismeretében riasztja a mentőt, a rendőrséget vagy személyesen veszi fel a kapcsolatot a segítségre szorulóval. A riasztás azonnal, emberi beavatkozás nélkül a gondozó készülékére fut be. A rendszerrel a gondozottak folyamatosan védett helyzetben érezhetik magukat, szigorú helyhez kötöttség nélkül. A készülékek magas készenléti idővel rendelkeznek és egyszerűen kezelhetők.

Kisalföld Volán – Integrált forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer

A Kisalföld Volán Közlekedési Zrt. közúti személy- és árufuvarozással foglalkozó vállalat, amely Győr, Mosonmagyaróvár és Sopron helyi közlekedését, valamint Győr-Moson-Sopron megye távolsági közlekedését látja el.
A Kisalföld Volán Közlekedési Zrt. három egymással összefüggő közlekedésfejlesztési projekt megvalósításában működött együtt a T-Systems Magyarországgal. A soproni helyi és helyközi, valamint a győri helyi buszközlekedésben egy integrált, közös információbázison alapuló forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer kialakítása volt a cél.
A valósidejű adatok felhasználásával a soproni és győri autóbuszos közösségi közlekedésben egységes, GPS-alapú forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer jött létre. Mintegy 200 buszon valósult meg beltéri, dinamikus tájékoztatás, továbbá 38 megállóhelyi tájékoztató berendezés került kiépítésre, a forgalmi és menetrendi adatok pedig online is bárki számára elérhetők. A „zöld-út kérés” funkció megvalósulásával az autóbuszok előnyt élveznek a jelzőlámpás csomópontoknál. A kérést az autóbuszok fedélzeti számítógépe továbbítja a csomópontok vezérlőberendezései felé, így a jármű aktuális helyzetének figyelembe vételével alakul a forgalmi lámpák jelzése, támogatva a közösségi közlekedési eszközök elsőbbségét.

  • ikon Adattárház

Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület - Adattárház, Vezető információs rendszer

A T-Systems Magyarország fejlesztette ki a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) Madárgyűrűzési Központja számára azt az információs rendszert (Tringa), amelynek segítségével az eddiginél sokrétűbb és könnyebben elvégezhető tudományos munkára lesz lehetőségük a madárgyűrűzéssel foglalkozó hazai szakembereknek. A rendszer alapja az EURING (European Union for Bird Ringing) protokoll, amely a madárgyűrűzési adatok tárolásának a szabályait tartalmazza. A Tringa legnagyobb előnyei a webes jellegéből adódnak. A rendszert elérheti a több mint 300 hazai regisztrált madárgyűrűző, valamint madármegfigyelők, akik alkalmanként vagy rendszeresen figyelnek megjelölt madarakat. A Madárgyűrűzési Központban dolgozók munkáját segítik a rendszerbe épített elemző eszközök, amelyekkel az üzleti intelligenciában ismert módon lehet riportokat készíteni és a nagy adatmennyiség elemzését segítő aggregátumokon keresni anomáliákat. A rendszer kezeli a jelenleg 5,3 millió adatrekordot tartalmazó hazai madárgyűrűzési adatbankot, ami előreláthatóan évente 200 ezer gyűrűzési, 30 ezer visszafogási és több ezer megfigyelési és kézrekerülési adattal gyarapszik.