bg_main-0.jpg

A JÖVŐ INSPIRÁL MINKET.

A T-Systems Magyarország hazánk vezető infokommunikációs szolgáltatója.A hozzánk forduló nagyvállalatokkal és államigazgatási intézményekkel együtt gondolkodva,teljes körű ipari megoldásokkal segítjük őket abban, hogy a legmagasabb színvonalonszolgálhassák ki ügyfeleinket

EGYÜTT LEHETSÉGES.
bg_main-1.jpg

A JÖVŐ INSPIRÁL MINKET.

„Mi 120 km/h sebességgel száguldó vonatokra kértünkinternetet, hogy az utazással eltöltött idő még hasznosabblegyen. Ehhez nyújt segítséget a vasúttársaság a díjmenteswifivel az elővárosi és az InterCity-vonatokon.”

– UNGVÁRI CSABA, A MÁV-START ZRT. VEZÉRIGAZGATÓJA EGYÜTT LEHETSÉGES.
bg_main-2.jpg

A JÖVŐ INSPIRÁL MINKET.

„A biztosítási szolgáltatás a bizalomra épül. Ehhezelengedhetetlen, hogy ügyfeleink adatait a legnagyobbbiztonságban tudjuk.”

– VÉGH ISTVÁN, AZ ALLIANZ HUNGÁRIA ZRT. OPERÁCIÓS ÉS IT ÜGYEKÉRTFELELŐS VEZÉRIGAZGATÓ-HELYETTESE EGYÜTT LEHETSÉGES.
bg_main-3.jpg

A jövő inspirál minket.

"Esélyt kell adnunk a kis súllyal született vagy beteg

koraszülötteknek nemcsak az életben maradáshoz,

de a felnőttkori minőségi élet alapjaihoz is.”

– DR. NAGY ANDREA, AZ INTENZÍV ÚJSZÜLÖTT KÖZPONT
OSZTÁLYVEZETŐJE
együtt lehetséges.
bg_main-4.jpg

A JÖVŐ INSPIRÁL MINKET.

„A magyar és nemzetközi üzemanyagkártyás vásárlások
tranzakcióinak számlázását nem lehet „dobozos”
rendszerben megoldani. A közös projekt keretében
egyedülálló, nemzetközi színvonalú megoldás született.”

– DOROGHÁZI KRISZTINA, A MOL MAGYARORSZÁG PÉNZÜGYI VEZETŐJE EGYÜTT LEHETSÉGES.
csillag_shape

Kiemelt referenciák

MÁV-START Zrt.

A MÁV-START Zrt. Magyarország legnagyobb tömegközlekedési vállalata, amely elkötelezett az utasok minőségi kiszolgálása és komfortérzetének javítása iránt. A mintegy 14.500 munkavállalót foglalkoztató, személyszállítási tevékenységet végző MÁV-START Zrt.-be 2013-ban integrálódott a vasúti vontatási feladatokat ellátó MÁV-TRAKCIÓ Zrt., valamint a vasúti járművek javítását és karbantartását végző MÁV-GÉPÉSZET Zrt. Az integrált MÁV-START Zrt. így minden olyan tevékenységet képes ellátni, amely közvetlenül az utazóközönség kiszolgálásához és a személyszállítási szolgáltatás magasabb színvonalú biztosításához szükséges.

További részletek

ALLIANZ HUNGÁRIA ZRT.

2013-ban a T-Systems Magyarország, mint a Deutsche Telekom Csoport tagja, kiemelt Cisco és EMC partnerként konstruktív szakértői munkát végzett az Allianz Csoport kelet-közép-európai régiójára kiterjedő adatközponti migráció előkészítését célzó projekt tervezési és megvalósítási fázisaiban. A T-Systems emellett részt vett az ütemezés szerint eddig migrálásra került országok adatközpontjainak költöztetésében. Az alkalmazott IT-kompetenciák világszínvonalú termékeket és megoldásokat sorakoztatnak fel, ezzel jövőbe mutató informatikai hátteret biztosítva az Allianznak.

További részletek

DEBRECENI INTENZÍV ÚJSZÜLÖTT KÖZPONT

A Debreceni Egyetem Klinikai Központ Gyermekgyógyászati Intézetében történik Hajdú-Bihar megye és Debrecen komplex csecsemő-gyermekegészségügyi ellátása. Az intézet emellett speciális ellátást biztosít a régió és az ikerrégiók egészségügyi ellátóinak is. A 40 ággyal működő Újszülött Intenzív Központ (Perinatális Intenzív Centrum – PIC) elsősorban az Észak-Alföldi régiót látja el, de az ország egész területéről fogad koraszülötteket. Továbbá fogadja az öröklött, vagy méhen belüli ártalom miatt időre, de károsodással, rendellenességgel született, esetleg traumát elszenvedett és emiatt speciális gyermeksebészeti, idegsebészeti beavatkozást igénylő újszülötteket, csecsemőket is.

További részletek

MOL NYRT.

Az üzemanyagkártyás fizetés lehetőségét a MOL Nyrt. és leányvállalatai az egyszerűbb és áttekinthetőbb, készpénzmentes üzemanyag-vásárlás érdekében vezették be töltőállomásaikon. A T-Systems Magyarország által kialakított rendszer révén a MOL Nyrt. ügyfelei már 10 országban kényelmesen intézhetik az üzemanyag-vásárlást, mindezt egyetlen kártya segítségével.

További részletek