digitális fióki eszközök

A digitális fióki eszközök digitalizálják, könnyen elérhetővé és központilag menedzselhetővé teszik a fióki kötelező hirdetményeket, illetve applikáció és új generációs ügyfélhívó segítségével optimalizálják a fióki terheltséget, valamint CRM alapú termék ajánlatokkal támogathatják az értékesítést.

Többet akarok tudni

Digitális Ügyfélkiszolgálás

A Digitális bankár olyan modulokból felépülő integrált eszköz, amely lefedi a teljes értékesítési folyamatot. Segítségével az ügyfél földrajzi távolságtól és időtől függetlenül léphet kapcsolatba bankárával és egyetlen papír mozgása nélkül, digitális aláírással hitelesítve, közösen intézhetik ügyeit.

Többet akarok tudni

Contact Center

Kisebb és nagyobb vállalatok, bankok, biztosítók ügyfélszolgálatai is alkalmaznak Contact Centereket, ahol olyan nem könnyen teljesíthető célokat kell megvalósítani, mint költséghatékonyság, állandó rendelkezésre állás, azonnali válaszadás, gyors elérés, automatizálható folyamatok és tranzakciók kezelése. A T-Systems Contact Center megoldásai mind a CC működési hatékonyságát tudják javítani, mind teljesítmény és ösztönző rendszerekkel támogatják az itt dolgozó csoportok menedzselését.

Többet akarok tudni

Cloud

Alapú rendszerek

A T-Systems Magyarország saját Cloud & Data Centerének infrastruktúráján biztosítja felhő alapú, integrált megoldásainak elérését, üzemeltetését, frissítését és folyamatos, akadálymentes működtetését.

Többet akarok tudni

Big Data

Adatból információ. Big Data alapú megoldásaink az ügyfélhálózat felfedezésével, vizualizálásával és integrált CRM üzleti intelligencia, valamint adatszolgáltatási alkalmazásaink támogatásával lehetőséget nyújtanak hatékony elemzéseken és előrejelzéseken nyugvó, az előírásoknak megfelelő ügyfélközpontú működésre.

Többet akarok tudni