Mobilhangrögzítés
 

MIFID-II mobil hangrögzítés

A T-Systems felhőalapú mobilhangrögzítési szolgáltatása egy egyszerű, biztonságos és könnyen adminisztrálható megoldást nyújt a pénzintézetek MiFID-II hatósági megfelelésének biztosítására, valamint minőségbiztosítási és panaszkezelési folyamatainak hatékony támogatására.

A Mobile Call Recording szolgáltatás használata során tökéletesen működött a SIM kártyák hangrögzítése, a rögzített fájlok visszakeresése és a titkosítás kezelése. A szolgáltatással teljes mértékben elégedettek vagyunk.

Csire Gábor, IT Operáció Csoportvezető - Erste Bank Hungary Zrt.


Referenciapartnerünk:



A rögzítendő telefonszámoknak a pénzintézeti ügyfeleink által megszokott Telematrix rendszerben történő kiválasztása után a rögzítés automatikusan aktiválódik. A rendszer a kijelölt telefonszámokról indított, valamint azokra beérkező valamennyi hívást és SMS-üzenetet rögzíti a hozzájuk tartozó metaadatokkal együtt (hívószám, hívás ideje, időtartama). Természetesen lehetőség van feketelisták (nincs rögzítés) és fehérlisták (nincs hangbemondás) definiálására is.

Az adatvédelmi követelményeknek megfelelően a hívások/SMS-ek titkosított formában kerülnek rögzítésre, a biztonságos hozzáférésről pedig PKI-alapú infrastruktúra gondoskodik. Az adatok tárolása történhet a T-Systems vagy a pénzintézet adatközpontjában, de a rögzített állományokhoz kizárólag a pénzintézet birtokában lévő privát kulcsokkal lehet hozzáférni, tehát azokhoz a szolgáltatónak semmilyen hozzáférése nincsen.

A pénzintézet arra felhatalmazott felhasználója vagy külső auditor által kezdeményezett lehallgatásokat a rendszer kettős jóváhagyás után („4 szem elv”) teszi lehetővé. A visszahallgatni kívánt hívások kiválasztására a rendszer sokoldalú keresési és szűrési lehetőségeket biztosít, a gyakran használt szűrések elmenthetők és később bármikor újra lefuttathatók.

A rendszerben végrehajtott valamennyi felhasználói aktivitás naplózásra kerül, ezenkívül a megoldás sokoldalú riportolási lehetőségeket biztosít a felhasználók számára.

Az internetes adminisztrációs felületen keresztül a rendszer valamennyi lényeges működési tulajdonsága egyszerűen beállítható:


  • többszintű paraméterezhetőség (globális/telephely/hívószám szerint)
  • rögzítésre figyelmeztető hangbemondás beállítása több nyelven
  • globális/telephely-/hívószámszintű feketelisták felvitele/importálása
  • globális/telephely-/hívószámszintű fehérlisták felvitele/importálása
  • kulcskezelés (privát kulcsok kiosztása, visszavonása)
  • riportok definiálása

A megoldásban a felhasználók a szerepüknek megfelelően hozzájuk rendelt jogosultságuk szerint férhetnek hozzá az egyes funkciókhoz:


  • Adminisztrátor: globális beállítások, kivizsgálás kezdeményezése, jóváhagyása
  • Flotta menedzser: rögzítés aktiválása/deaktiválása, fekete/fehérlisták kezelése
  • Auditor: részletes keresések, hangfelvételek letöltése/visszahallgatása

A felhasználók a rendszerhez egy felhasználóbarát webes felületen keresztül férnek hozzá, a pénzintézet részéről a rendszer használata semmilyen üzemeltetési tevékenységet nem igényel.

További részletek

Lépjen velünk kapcsolatba