A mesterséges elme
felé

Az emberihez mérhető mesterséges intelligencia közelebb járhat a megvalósuláshoz, mint sokan gondolnánk. Félni nem kell tőle, de csakis rajtunk múlik, hogy jóra használjuk-e fel – mondta Neil Jacobstein, a Singularity University mesterséges intelligencia tanszékének vezetője.

Alaphang Vezércikk
Behálózva: 4G+ mobilon, 1 Gbps vezetéken

Behálózva: 4G+ mobilon, 1 Gbps vezetéken

A 4G ma már a valóság, de az 5G sincs messze.

2016 / 2 Alaphang
Jövőnk záloga az innováció

Jövőnk záloga az innováció

Rohamosan változó környezetünk egyszerre jelent kihívásokat és lehetőségeket mindennapjaink számára. - Kaszás Zoltán jegyzete

2016 / 2 Fókuszban
 Az adat utazzon,
  ne a beteg!

Az adat utazzon, ne a beteg!

Jelentős áttörés előtt áll a magyar egészségügy.

2016 / 2 Fókuszban
"Vigyázó szemetek..!"

"Vigyázó szemetek..!"

Bankok fintech-kihívás előtt

2016 / 2 Felszínre hozva

Egymásra épülő elemek - Digitális város megoldások

Váljon mindenki a digitális átalakulás nyertesévé

Váljon mindenki a digitális átalakulás nyertesévé

Az internet áfájának csökkentése, szupergyors vezetékes hálózatfejlesztés, exportfejlesztési és startup-stratégia – egyebek mellett ezek a Digitális Jólét Program legfontosabb elemei, amelyekről Deutsch Tamás miniszterelnöki biztossal beszélgettünk.

2016 / 2 Alaphang
A mesterséges elme felé

A mesterséges elme felé

Az emberihez mérhető mesterséges intelligencia közelebb járhat a megvalósuláshoz, mint sokan gondolnánk. Félni nem kell tőle, rajtunk múlik, hogy jóra használjuk-e fel

2016 / 2 Alaphang
Ismerd meg a vevőt!

Ismerd meg a vevőt!

Újabb és újabb frontokon folyik a harc a vevők megszerzéséért és megtartásáért a kiskereskedelemben.

2016 / 2 Fókuszban
Négy
keréken érkezik a digitális ipari forradalom

Négy keréken érkezik a digitális ipari forradalom

A hagyományos autógyártóknak is fel kell venniük a versenyt, digitalizációs fejlesztéseiket minél előbb meg kell valósítaniuk versenyképességük megőrzése érdekében.

2016 / 2 Fókuszban
Hálóra, fel!

Hálóra, fel!

Ha még nincs is minden gazdálkodónak okostelefon a kezében, nem mindenki folytat precíziós gazdálkodást, az infokommunikációs megoldások utat törnek az agrárszektorban.

2016 / 2 Fókuszban
Kényelemre hangolva

Kényelemre hangolva

Az autóval parkolók számára a mindennapok bosszantó kihívásai közé tartozik a parkolóhely keresés.

2016 / 2 Fókuszban
Egyénre szabott casco

Egyénre szabott casco

Ha az IoT és a biztosítás talákozik

2016 / 2 Felszínre hozva
Értünk a szóból

Értünk a szóból

Az ügyfélszolgálatok automatizálása nem mostanában kezdődött, de az elmúlt időszakban új lendületet vett.

2016 / 2 Felszínre hozva
First Class: első osztályú élmény üzleti ügyfelek
számára

First Class: első osztályú élmény üzleti ügyfelek számára

A nagyvállalati felhasználók körében már most is a mobiltelefon a cégen belüli kommunikáció legfontosabb eszköze.

2016 / 2 Közeli távolság
Több mint ügyfélszolgálat

Több mint ügyfélszolgálat

Jövőálló contact center megoldás a T-Systemsnél

2016 / 2 A nagyvállalat
Navigáció beltéren is

Navigáció beltéren is

Nagyobb létesítményekben sem tévednek el a felhasználók egy Bluetooth-technológiát használó okos megoldás révén.

2016 / 2 Együtt lehetséges
Ember és gép: együtt többre
mennek

Ember és gép: együtt többre mennek

A legújabb, kognitív technológiára épülő rendszerek, mint az IBM-féle Watson már bonyolultabb gondolkodási feladatokat is átvesz az embertől.

2016 / 2 Együtt lehetséges
Túl az első tanéven

Túl az első tanéven

Második osztályba lépett a Legyél Te is Informatikus! program.

2016 / 2 Együtt lehetséges
Nyitva a lehetőségekre

Nyitva a lehetőségekre

Az Integrom program célja, hogy tanult roma fiatalokat támogassa nagyvállalati pozíciók elnyerésében.

2016 / 2 Együtt lehetséges
top