IQCollector - Kintlévőség és behajtáskezelő rendszer

Az adósságkezelési módszerünk fő feladata a kintlévőség, illetve a behajtás folyamatának hatékony támogatása.

Kiknek ajánljuk a terméket?

  • Azoknak, akik csökkenteni akarják kintlévőségüket – A kintlévőség csökkentése minden esetben a céltartalék csökkentéséhez vezethet.
  • Hatékonyabban akarják behajtani követelésüket – Az adósságkezelés mára már a behajtás következő lépése, ami az Ügyfélkapcsolat fenntartásához, és nem elvesztéséhez vezet!
  • Minden cégnek, vállalatnak, szervezetnek, akiknek befolyó pénzügyi tételeinek beszedése a vártnál nehezebbnek bizonyul, és komplex,  a teljes folyamatot lefedő, követhető megoldást keresnek a kintlévőség, illetve behajtás kezelésére! Az T-Systems Zrt. által ajánlott megoldás nemcsak az informatikai-, hanem az üzleti és szervezeti változtatások folyamatát is magába foglalja, aminek segítségével, sokkal hatékonyabban működő megoldást alakíthat ki.
  • Tervezni akarják kintlévőségeikből befolyó bevételeiket – A megoldás során nem csak az operatív tevékenység végzés kap hangsúlyos szerepet, hanem a tervezhetőség, az ellenőrizhetőség és visszamérés is, aminek segítségével céltartalékot takaríthat meg, és nem utolsó sorban jogosan a pénzéhez tud jutni.
  • Akik csökkenteni akarják leírandó veszteségeiket – A veszteség halmozás helyett a megoldásra kell törekedni, így a várhatóan megtakarítható veszteséget kell felhasználni a veszteség csökkentésére, tehát az adósságkezelés indításával a megtérülési faktor többszöröse lehet a várt veszteségnek
  • Hatékony megtérülésre törekszenek – A hatékonyság egyértelmű cél, a megtérülés pedig jól definiálható kimutatás, aminek segítségével a felsővezetés egyértelműen visszamérhető számokat láthat a bevezetés előtti időkből, illetve annak során elért változásokról is.
  • Költséghatékony megoldást keresnek – Az egyébként is elvesztett pénzt kell és lehet is befektetni!

Megoldásunk főbb jellemzői

A riasztás és ügyfélszint kezelés segítségével beállíthatóak és külön kezelhetőek a különböző ügyfél kategóriák:

  • Ügyfél fizetési hajlandóság alapján
  • Termék portfólió alapján
  • Ügyfél múlt alapján – más termékek szolgáltatások elemzése alapján

Alkalmazás által nyújtott felhasználó támogatás:

  • Munkafolyamat vezérlés (worklow), felhasználói munkakosarak
  • Ügyfél életút térkép
  • Korosítási listák
  • Előre definiált tárgyalási sémák
  • Beépített sablonkezelő

Adósságkezelési módszertan:

  • Ügyfél-kategória azonosítás (tartozás mértéke, előélet, termék)
  • Ügyfél követés és tárgyalási folyamat követés
  • Ügyfélkezelés: részletfizetés, szerződés módosítás
  • Ügyfélkeresés és felkutatás

Teljes körű adatelemzési lehetőség a felmért és beállított adatbázisok alapján:

  • Kintlévőség kategóriák kezelése, kintlévőség állomány kategóriánként történő áttekintése
  • Vezetői riportok készítése teljesítmény alapján, oktatási javaslatok tétele egyéni teljesítmények alapján
  • Céltartalék csökkentés

Egységes és konfigurálható munkafolyamat kezelő rendszer, amely a következő előnyöket biztosítja:

  • Kezeli a konfigurált üzleti prioritásokat, határidőket, email és vezetői riasztásokat
  • Beállíthatóak rajta csoport különböző szintű felhasználói jogosultság csoportok, amelynek segítségével a vezetők napi feladatokat (ügyfél listákat) oszthatnak ki, helyetteseket állíthatnak be, monitorozhatják a napi, heti havi teljesítményt is
  • Teljes történeti áttekintést tud nyújtani, azokra az esetekre melyekben már más az ügyintézője az adott tárgyalásnak, ezzel megkönnyítve a felhasználó tárgyalásának a folyamatát
  • SOA integráció segítségével igény esetén a már meglévő vállalati workflow rendszerbe integrálható

Információtár

T-Systems Magyarország

Kapcsolat

T-Systems Magyarország

Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás