instantDoc - dokumentum és iratkezelő rendszer

Az instantDoc a hazai és nemzetközi intézményi és vállalati ügyfelek igényeihez illeszkedik, továbbfejleszthető, rugalmasan bővíthető, skálázható moduláris alkalmazás. Teljes mértékben alkalmazkodik a Microsoft Office alapú irodai szoftverekhez, így felhasználóbarát módon illeszkedik a vállalat informatikai környezetébe. A többrétegű, szolgáltatás orientált architektúra és a kizárólag Microsoft.NET alapokon megvalósított rendszer teljes körű dokumentum- és iratkezelési funkcionalitást biztosít a felhasználók részére, akik webes felületen egy böngésző segítségével végezhetik el feladataikat. Az instantDoc szoftver alkalmazási módszereiben és az informatikai támogatás szintjén is egységes, áttekinthető iratkezelési rend megvalósítását célozza meg. A cég iratkezelési szabályzatában rögzített iratkezelési rendhez, ügyviteli folyamatokhoz igazítható rugalmas alkalmazás. Támogatja az iratkezelési feladatok teljes vertikumát: érkeztetés, átadás-átvétel, iktatás, ügyintézés, kiadmányozás, expediálás, irattárazás.A felhasználók a könnyen kezelhető, okostelefonon és tableten is elérhető felületek segítségével azonnali választ kapnak kérdéseikre, így előrelátóbban és hatékonyabban dolgozhatnak, akkor is, ha másik telephelyről vagy országból történik a munkavégzés.

Előnyei:

  • Nem igényel beruházást
  • Egy számítógép/okostelefon/tablet és internetelérés szükséges
  • Nem igényel telepítést, szervert
  • Nem kell szakember az üzemeltetéshez
  • Biztonságosan tárolhatja üzleti adatait
  • Alacsony, tervezhető költségek
  • Havi díjon kívül nem kell mást fizetni
  • Magas rendelkezésre állás
  • Pénzügyi garancia
  • A bevezetési idő minimális

Üzleti szolgáltatásai:

  • Ügyek nyomon követése
  • Iratkezelés (érkeztetéstől-iktatástól az irattárazásig)
  • Üzleti sablonok
  • Iratok verziókezelése
  • Munkafolyamat létrehozása, követése
  • Munkaszervezés, tevékenység monitoring
  • Optikai karakter felismerés – OCR
  • Elektronikus aláírás kezelés
  • Mobil platformra illesztés
  • Vállalati adminisztráció
  • Ügyfél adminisztráció

instantDoc modulok

  • Érkeztető/Postázó modul: érkeztetési, postázási funkciók, azaz a vállalathoz beérkezett vagy onnan feladásra kerülő papír alapú vagy elektronikus küldemények kezelése
  • Iratkezelő modul: iratkezelési funkciók, iratok és ügyek létrehozása, kezelése, ügyintézése, szervezetek közti mozgatása
  • Központi irattár modul: irattárazással kapcsolatos funkciók, lezárt ügyiratok központi tárolása, selejtezése, levéltárba adása
  • Rendszeradminisztráció modul: a teljes rendszer adminisztrációja
  • Ügyfél adminisztráció modul: szolgáltatások / modulok megrendelése, előfizetéssel, számlázással kapcsolatos információk

Információtár

Bandi Zsuzsa

Kapcsolat

Bandi Zsuzsa

Elemző-tervező, T-Systems Magyarország

Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás