instantCC – Call és Contact Center-ek

instantCC – Call és Contact Center-ek A call center fejlett technológiájú ügyfélszolgálati eszköz, mely professzionálisan kezeli a nagytömegű bejövő vagy kimenő hívásokat a vállalat és ügyfelei között, integrálja a vállalat teljes információs hálózatát és az ügyfelekkel történő kommunikációt.

Az internet elterjedésével a telefon mellett új kommunikációs csatornák jelentek meg a piacon, amelyek azonnal beépültek az ügyfélszolgálati folyamatokba is. Az e-mail, az SMS, a web és a call centerek keresztezésével jöttek létre az ún. contact centerek, amelyek már az új médiumokon keresztüli interaktív kapcsolattartást is lehetővé teszik az ügyfélszolgálatok munkatársai számára.

A call- és contact center előnyei

  • Azonnali segítség, gyors hibaelhárítás
  • Hatékony, mérhető ügyfélkezelés
  • Elősegíti új vevők, ügyfelek megszerzését és a meglévők hosszú távú megtartását
  • Növeli az értékesítési lehetőségeket
  • A nagyobb fokú automatizáltság miatt csökkenti a hibalehetőséget
  • Folyamatosan biztosítja az ügyfelek megelégedettségét, kényelmi érzetét
  • Erősíti a vállalat image-ét
  • Mértékadó szolgáltató benyomását kelti a piacon
  • A  jobb szervezettség miatt költséget takarít meg
  • Az ügyfelekkel folytatott kommunikáció rögzíthető, feldolgozható, mérhető

Az információ utazzon, ne Ön!

A call center helye a vállalati struktúrában

Ma a vállalatok számára nem az a kérdés hogy legyen-e call center, hanem az, hogy milyen formában valósítsák meg. Azzal minden vezetőnek tisztában kell lennie, hogy:

  • a call center az értékesítés egy korszerű módja,
  • a vállalat egészét átrendezi,
  • új vállalati kultúrát alakít ki,
  • új gondolkodásmódot hoz létre,
  • a berögződött folyamatokat gyökeresen megváltoztatja,
  • a kiszolgált ügyfélből partner, vevő lesz.

A gyors reakció és a hatékony ügyintézés, munkaszervezés megköveteli a munkafolyamatok teljes automatizálását, teljesítménymérését és dokumentálását. Ezek azok a területek, ahol a call center előnyei igazán megmutatkoznak. Különösen a heterogén vevőstruktúrájú cégek alkalmazzák sikerrel a call centereket. A call center és a korszerű IT technológia teremti meg azt a lehetőséget, hogy az ügyfél szinte mindent el tud intézni egy platformon.

InstantCC Private

Megosztás