Egységes Kommunikáció

Egységes Kommunikáció Az EgységesKommunikáció új fejezetet jelent a vállalati kommunikációban, mely jól érzékelhető hatékonyságnövekedést hoz az üzleti folyamatokban. A hagyományos kommunikációs formák konvergenciája és az eddig használt üzleti alkalmazások integrációja révén kiszélesednek az irodai környezet határai, nő a dolgozói mobilitás, a vállalati versenyképesség.
Segítségével megvalósul a bárhol, bármikor, bármely eszközön folytatott, limitációk nélküli kommunikáció.

Használatával olyan felületet, eszköztárat kapunk, amelynek révén egyetlen alkalmazásból érhetjük el a kapcsolattartás minden módozatát (keresés a vállalati telefonkönyvben, chat, e-mail, telefon, videó-kommunikáció, webkonferencia) – dolgozzunk akár az asztali vagy hordozható számítógépükön vagy mobil eszközünkön.
Az Egységes Kommunikációval nemcsak számos lehetőség áll rendelkezésünkre a kapcsolatteremtéshez, hanem a partner elérhetőségének – jelenléti információjának – ismeretében képesek leszünk mindig a legmegfelelőbb módot választani a kommunikációhoz
Email, hang- és videotelefon, konferencia, chat, naptár, fax, jelenléti információk, kollaboráció egyetlen, könnyen kezelhető alkalmazásban – asztali gépről vagy mobil eszközről egyaránt. Az egységes kommunikáció nagy előnye, hogy ezeket a korábban egymástól elkülönült rendszereket egyesíti, és lehetőséget ad a funkciók könnyed, egyetlen felületről történő elérésére.

Az Egységes Kommunikáció a mobilitás, az együttműködés elősegítése mellett a távolról történő munkavégzést is új szintre emeli

Az Egységes Kommunikáció elemei

Az Egységes Kommunikáció több elemből épül fel, melyek mindegyike egy-egy kommunikációs formát ölel fel, ám az összes elem egyetlen felületen egyszerűen és gyorsan elérhető.

  • IP alapú hanghívás: a felhasználóknak lehetőségük van a számítógépet, notebookot telefonként használni ún. softphone üzemmódban, vagy vezérelhetik az asztali IP készüléket úgy, hogy a kliensből tárcsáznak, de a kézi beszélőn beszélnek.
  • IP alapú videóhívás: a kliensből egyszerűen indítható videóhívás is webkamera segítségével.
  • Jelenléti információk: a kliensben kialakítható egy személyre szabott kontaktlista azokból a felhasználókból, akikkel a leggyakrabban kommunikálunk. Minden, a listába felvett felhasználó neve mellett látható a jelenléti információja, mely arról tájékoztat, elérhető-e a kolléga (megbeszélésen ül, nincs a gépnél), illetve milyen csatornán tudjuk elérni a leghatékonyabban.
  • Azonnali üzenetküldés: az egységes kommunikációs alkalmazás lehetővé teszi, hogy azonnali üzenetet (chat) küldjünk bármely felhasználónak. Így kétoldalú, szinkron kommunikációt tudunk folytatni még akkor is, ha a kolléga épp egy megbeszélésen ül, felgyorsítva ezzel az információáramlást.
  • Hang- és videokonferencia: az IP alapú hang- és videóhívások egyszerűen bővíthetők többszereplőssé (konferenciává), elősegítve ezzel a munkacsoportok közötti együttműködést.
  • Vállalati címlista és Outlook integráció: a kliensből egyszerűen tudunk keresni a vállalati címlistában. Csak beírjuk a keresett nevet és már hívhatjuk is, vagy küldhetünk üzenetet közvetlenül a névre kattintva. Az alkalmazás segítségével e-mailt is tudunk írni a kiválasztott személynek, anélkül, hogy megnyitnánk a levelezőrendszert. Az Outlook integrációnak köszönhetően a jelenléti információk nem csupán a telefonhasználat alapján mutatják a felhasználó elérhetőségét, hanem a naptárbejegyzései alapján azt is kiolvashatjuk, hogy megbeszélésen vesz részt, vagy házon kívül van.
  • Egységes üzenetkezelés: a hangüzenetek, fax, e-mail és azonnali üzenetek egyetlen központi helyen, a vállalati e-mail postafiókban kerülnek megjelenítésre a könnyebb áttekinthetőség és az egyszerűbb elérés érdekében.
  • Egységes Kommunikáció a mobilon: a megoldásnak köszönhetően a vállalati telefonrendszer nyújtotta kommunikációs lehetőségek kiterjeszthetők a felhasználó mobil készülékére, így okostelefonon is elérhető az Outlook-környezet (email, naptár vállalati telefonkönyv), azonnali üzenetküldés, láthatók a jelenléti információk, stb.
  • Kollaboráció: az Egységes Kommunikáció lehetővé teszi, hogy egymástól földrajzilag távol ülő kollégák is hatékonyan tudjanak együttműködni, csoportban dolgozni. Segítségével bármely távol ülő kollégával megosztható és közösen szerkeszthető bármely számítógépes alkalmazás vagy dokumentum, növelve ezzel is a hatékonyságot, illetve kiváltva az utazási költségeket, valamint az azzal járó időveszteséget.

Az Egységes Kommunikáció előnyei a felhasználók számára:

  • Egyszerű, gyors kommunikáció
  • Mindig a legmegfelelőbb kommunikációs eszköz választása
  • Hatékonyabb munkavégzés, együttműködés (kollaboráció) – földrajzi távolságok áthidalása
  • Távmunka elősegítése a személyes munkavégzés hatékonyságával összemérhetően
  • Felgyorsul az információ-áramlás és döntéshozatal
  • Nagyobb mobilitás: kommunikáció bárhol és bármikor
  • Egységes, könnyen használható kommunikációs csatolnák

Az Egységes Kommunikáció előnyei az üzemeltetők számára:

  • Meglévő rendszerekre építhető
  • Egyszerűen bevezethető, fokozatosan bővíthető
  • Egységes rendszer, egységes kezelői felület
  • Szabályozható és nyomon követhető kommunikáció
  • Nagyobb biztonság (titkosítás, tartalommegosztás révén)
  • Flottamenedzsment szolgáltatások, nagyobb kontroll
  • A hívásköltségek kézben tartása

Információtár

 Válóczi-Horváth   Alíz

Kapcsolat

Válóczi-Horváth Alíz

T-Systems Magyarország

Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás