Jövőbe mutató kollaborációs megoldás - Cisco Spark

cisco_spark_1

A kommunikáció digitális formája az üzleti életben, a vállalati működésben nélkülözhetetlen. Az informatikai rendszerek terjedésével, a távmunka és a régiókon átívelő együttműködés erősödésével egyre inkább szükség van olyan hang illetve videó alapú kommunikációs megoldásokra, melyek elősegítik a dolgozók, partnerek közötti együttműködést és támogatják a közös munkát.Az e-mail kommunikáció azonban napjainkban már olyan méreteket öltött, melyek feldolgozása időigényes, kevésbé hatékony a kategorizált, témánként besorolt üzenetváltással szemben. A vállalati kommunikációs megoldások akkor tudják nyújtani az elvárt támogatást, ha együttműködve a vállalati rendszerekkel akadálytalanul rendelkezésre állnak, eszköztől, szerepkörtől, földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül, azonos tartalommal.

A Cisco Spark teljesen új megközelítést alkalmaz az együttműködés területén. Egyszerre nyújt személyes kommunikációs, csoportmunka és videokonferencia felületet, mellyel hatékonyabbá tehető a kollégák, partnerek közötti kommunikáció, elkerülhető az e-mailek tömeges küldéséből, fogadásából eredő túlterheltség. A Cisco Spark felhő alapú, teljes körű üzleti együttműködést biztosító szolgáltatás, mely lehetővé teszi üzenetek küldését, megbeszélések szervezését, hang illetve videó kommunikációt egyetlen felületről: bárhol, bármikor, bárkivel. A CiscoSpark™ szolgáltatást a Cisco biztosítja, az értékesítést a Cisco minősített kollaborációs partnere, a T-Systems Magyarország Zrt. végzi. A Cisco Spark szolgáltatás a Cisco Collaboration Cloud környezetében üzemel. Az alkalmazás célja a csoportmunka gyorsítása és eredményességének javítása az információk és a csapattagok összefogása révén.

A Spark üzleti üzenetküldő alkalmazás, konferenciaszolgáltatás és telefonrendszer egyetlen alkalmazásban. A Spark szolgáltatás megváltoztatja a kommunikáció módját: ahelyett, hogy külön kezelnénk a hívásokat, üzenetváltásokat és konferenciabeszélgetéseket, a Spark alkalmazással olyan állandó kommunikációs teret nyerünk, ahol bármikor egyetlen kattintással válthatunk személyes vagy csoportos üzenetet, kezdeményezhetünk és fogadhatunk hang illetve videóhívásokat, csatlakozhatunk megbeszélésekhez, ütemezhetünk virtuális találkozókat. A kommunikáció során lehetőség nyílik fájlmegosztásra a hatékonyabb közös munka érdekében. A kommunikáció története visszanézhető, az üzenetváltások visszakereshetők.

A Cisco Spark szolgáltatás elemei

  • Csevegés funkció (Messaging):
    Az állandó csevegő szoba a Cisco Spark szolgáltatás központi eleme, amely kitűnő mobil élményt nyújt. A biztonságos virtuális tér lehetővé teszi a csoportos vagy privát tárgyalásokat, döntések előkészítését és a napi szintű csoportmunkát.
  • Megbeszélések (Meeting):
    Kapcsolattartás egy csoport tagjai és az Ügyfelek között, azzal az előnnyel, hogy a megbeszélések előtt, alatt és után is lehetőség van az üzenetváltásra és tartalommegosztásra a Cisco Spark Message alkalmazással. Egyszerűen szervezhet vagy csatlakozhat megbeszélésekhez, akár az irodában vagy otthon tartózkodik, éppen úton van vagy egy tárgyalótermi videokonferencia berendezés előtt ül. A Cisco Spark két különböző szintű Meeting szolgáltatást kínál.A Basic verzió lehetővé teszi, hogy azonnali megbeszélést szervezzünk hang- illetve videókonferenciával támogatott képernyő-megosztás lehetőségével, bármelyik Cisco Spark felhasználóval. Az Advanced verzió a WebEx® meetingek teljes funkcionalitását biztosítja, és használatával bárki csatlakozhat a megbeszélésekhez bármilyen eszközről, akár harmadik féltől származó rendszerekből is.
  • Hívás (Call):
    AA Cisco Spark egyben egy felhő-alapú telefonrendszer szolgáltatás is, amely lehetővé teszi a hang- és videókommunikációt mobileszközök, szoftveres kliensek, Cisco telefonok és tárgyalótermi videokonferencia rendszerek között. Mindezt egyesíti a Cisco Spark Meeting és Message szolgáltatásokkal, hogy a gyors munkavégzés egy új és jobb módját biztosítsa. Egyszerűen összeköthető a nyilvános PSTN szolgáltatásokkal, illetve Hybrid szolgáltatásként integrálható a már üzemelő Cisco alközpontokkal1.

    1: A Cisco Spark Call szolgáltatás a Cisco Unified Communications Manager, Cisco Business Edition6000 és 7000 alközpontokat, illetve a Cisco Hosted Collaboration Solution megoldást támogatja.
cisco_spark_2

A Cisco Spark havidíjas szolgáltatás, mely minimum 1 éves futamidővel rendelhető.

Megosztás