Levelezés - bárhonnan, bárhogyan

Levelezés bárhonnan

A vállalatok ma két fő kommunikációs csatornán tartják a kapcsolatot: telefonon és emailben. Kritikus fontosságú tehát a céges levelezőrendszerek megbízhatósága és funkcionalitása.

Mit kínálnak a T-Systems levelezési megoldásai?

  • Mobil elérés
    Nem elég, ha az emaileket a munkatársak csak a vállalati gépükről érik el: mindennapos igény, hogy a levelezésünket a világ bármely pontján kezelni tudjuk, és nem csak internet-kávézóból, hanem saját mobil eszközről: akár az autónkban ülve, mobiltelefonon vagy PDA-n keresztül.
  • Digitális aláírás
    Az elektronikus kereskedelem terjedésével egyre nagyobb az igény az emailek digitális aláírására és titkosítására. Egyes szervezetek esetén törvényi előírás, vagy felsővezetői igény, hogy a küldött és fogadott levelek archívumát ne lehessen manipulálni, vagyis a levelek törvényi szervek előtt is bizonyítékul szolgálhassanak.
  • Archiválás és helyreállítás
    Nemcsak a levelek küldése és fogadása, hanem maga a biztonságos archiválás is szakszerű megoldást igénylő informatikai probléma. Katasztrófa esetére egyre több vállalat alakít ki ún. disaster recovery site-ot, ahol az üzleti folyamatok működése biztosítható a vállalati telephely megsemmisülése esetén is. A katasztrófa-telephelyre történő levelezőrendszer helyreállítás idő- és munkaigénye nem mindig elégíti ki az üzleti oldal felhasználóinak igényeit.

Megosztás