ServiceNow megoldások a T-Systems Magyarország portfoliójában

A T-Systems Magyarország Zrt. a legnagyobb magyarországi rendszerintegrátor és infokommunikációs szolgáltató. A cég szerteágazó szolgáltatásportfoliójának egyik hangsúlyos eleme az IT szolgáltatásfelügyeleti (ITSM) megoldások szállítása

Nem termékben, megoldásban gondolkozunk

Ekkora komplexitású projekteknél különösen fontos, hogy ügyfeleink számára nem termékeket, hanem megoldásokat kínálunk. Szolgáltatásaink lefedik a teljes fejlesztési és bevezetési folyamatot, a vállalat informatikai érettségi szintjének felmérésétől a szolgáltatásmenedzsment folyamatok megtervezésén át a támogató szoftverek telepítéséig, beleértve a folyamatos támogatást, fejlesztési és konzultációs szolgáltatásokat is.

ITSM bevezetési tapasztalataink

Az IT Biztonsági és Felügyeleti Rendszerek Kompetenciaközpont szakemberei számtalan ITSM projektet valósítottak meg, és mélyreható ismeretekkel rendelkeznek a piac legmeghatározóbb támogató eszközeiről. Munkájukat számos tanácsadó is segíti, akik az ügyféligények azonosítását és a folyamatok megtervezését végzik.

Jók között a legjobb – ServiceNow

A piacon kapható számos szolgáltatásmenedzsment támogató eszköz közül is kiemelkedik a ServiceNow felhő alapú, előfizetéses rendszerben elérhető megoldása, melyet portfoliónk stratégiai elemeként kínálunk ügyfeleinknek. A ServiceNow túlzások nélkül kiemelkedik képességeivel versenytársai közül, a Gartner értékeléseiben immár negyedik éve az élen végez. instant_sm_kep_1

Az elemzők véleményét a piac is visszaigazolja, a ServiceNow az eladások alapján is piacvezető, dinamikusan növekedő részesedéssel, és rendkívül magas ügyfélmegtartási faktorral. ServiceNow

A ServiceNow felhő alapú platformja megszabadítja ügyfeleinket a költséges helyi infrastruktúra fenntartásának nyűgétől, használatához csupán egy böngészőre és internetkapcsolatra van szükség. Egységes platformja és architektúrája révén a hagyományos rendszereknél felmerülő frissítési és integrációs problémák jelentős része itt ismeretlen fogalom. Rendkívül rugalmas és testre szabható, így a bevezetési folyamat sokkal gyorsabb tud lenni, mint más termékek esetében – projektjeinknél megszokott a 3-4 hónapos élesbe állási idő.

ServiceNow alapú termékeink és szolgáltatásaink

A ServiceNow szolgáltatásaira épülve több különböző konstrukciót kínálunk ügyfeleinknek, hogy le tudjuk fedni igényeiket.

Egyedi ServiceNow bevezetés

Ezt a megoldást javasoljuk azon ügyfeleinknek, akik nagy létszámú, komplex informatikai szervezettel rendelkeznek és/vagy az alapvető ITSM funkcionalitáson túlmenő szolgáltatásokat szeretnének nyújtani felhasználóiknak (például nem gyári ServiceNow alkalmazások, vagy a standard ServiceNow ITSM Suite-ben nem szereplő opcionális modulok).

instantSM

Ezt a szolgáltatást javasoljuk azon ügyfeleinknek, akik kis létszámú IT megoldói szervezettel rendelkeznek, fontos számukra a gyors bevezetés, és alapvetően megfelel nekik a ServiceNow ITSM moduljainak gyári funkcionalitása.

Tovább az instantSM oldalára

ServiceNow projektjeink

T-Systems

T-Systems

A T-Systems saját jegykezelő rendszerének kialakítása, mely több mint 3500 ügyfél számára biztosít hibabejelentési funkciókat. A projekt keretében az alapvető ITIL folyamatokon túl (incidens, probléma, változás és igénykezelés) szolgáltatáskatalógus, CMDB és SLA menedzsment került kialakításra, számos külső rendszer (címtár, rendszerfelügyelet) integrációjával.

otp

Hellenic Bank

Ciprus második legnagyobb bankja számára egy korszerű ServiceNow alapú portál, illetve a támogató folyamatok (incidens-, probléma és változáskezelés, projekt és portfóliókezelés, valamint szolgáltatáskatalógus) kialakítása.

OTP Bank

A bank informatikai működésének modernizálása érdekében új ITSM folyamatok megtervezése és megvalósítása, valamint a támogató ServiceNow rendszer bevezetése (incidens, igény, változás és tudáskezelés, CMDB és konfigurációkezelés).

Szakmai fórumok

A T-Systems feladatának érzi, hogy segítse az ITSM megoldások elterjedését, a felhasználók közti információcserét és kapcsolattartást, a projektekkel kapcsolatos tapasztalatok megosztását. Ennek jegyében hoztuk létre a LinkedIn-en a ServiceNow iránt érdeklődő vagy azt már használó ügyfeleink számára a SNUG Hungary felhasználói csoportot. Itt a ServiceNow iránt érdeklődő ügyfeleink szakértő kollegáinktól, és bevezetésen már túllévő csoporttársaiktól kaphatnak választ a ServiceNow platformmal kapcsolatos kérdéseikre, legyen szó a termék lehetőségeiről, funkcionalitásáról, projekttapasztalatokról. Amennyiben csatlakozni szeretne, kérjük a lenti elérhetőségen keresse kollegáinkat.

Kapcsolat

info-itsm@t-systems.hu

Megosztás