Mobile Call Recording

Mobil hangrögzítés egyszerűen, biztonságosan, beruházási költség nélkül.

Tárgyalt már úgy a mobiltelefonján, hogy fontos lett volna rögzíteni, ki mit mondott vagy milyen ajánlatot adott?

Szeretne az Ön cége, intézménye üzleti célú, mobilkészüléken lebonyolított beszélgetéseket rögzíteni és visszahallgatni?

A Mobile Call Recording segítségével megteheti. A Magyar Telekom szolgáltatása „röptében” képes elkapni és rögzíteni a hívásokat, legyenek azok akár belföldi, nemzetközi vagy roaming típusúak. További előnye, hogy ha az Ön vállalatának vezetékes call centere van, az ehhez kapcsolódó hangrögzítő rendszerrel is integrálható a szolgáltatásunk. Ez a legmagasabb biztonsági követelményeknek is eleget tevő megoldás beruházási költség nélkül, villámgyors beállítást követően azonnal elérhető az Önök számára.

A rendszer a kijelölt telefonszámokról indított, valamint azokra beérkező valamennyi hívást rögzíti a hozzájuk tartozó adatokkal együtt (hívószám, hívás iránya, időpontja és időtartama). A megoldás maximális kényelmet biztosít mind az Ön vállalata, mind munkatársai számára: intuitív módon, internetes felületről menedzselhető, és nem igényli semmilyen addicionális szoftver vagy mobilapplikáció letöltését, ezért bármely forgalomban lévő készüléktípus esetén használható.

Erste Bank

„A Mobile Call Recording szolgáltatás használata során tökéletesen működött a SIM-kártyák hangrögzítése, a rögzített fájlok visszakeresése és a titkosítás kezelése. A szolgáltatással teljes mértékben elégedettek vagyunk.

Csire Gábor, IT-operáció csoportvezető - Erste Bank Hungary Zrt.”

Referenciapartnerünk: Erste Bank




MCR





Jogosultsági szintek

A biztonságos használat érdekében a megoldás három paraméterezhető jogosultsági szintet tartalmaz. A felhasználók a szerepüknek megfelelően férhetnek hozzá az egyes funkciókhoz:

  • Adminisztrátor: globális beállítások, kivizsgálás kezdeményezése, jóváhagyása
  • Flottamenedzser: rögzítés aktiválása/deaktiválása, fekete/fehér listák kezelése
  • Auditor: részletes keresések, hangfelvételek letöltése/visszahallgatása
MCR

Adminisztrációs felület

Az internetes adminisztrációs felületen keresztül a rendszer valamennyi lényeges működési tulajdonsága egyszerűen beállítható:

  • rögzítésre figyelmeztető hangbemondás beállítása több nyelven
  • globális/telephely-/hívószámszintű feketelisták felvitele/importálása
  • globális/telephely-/hívószámszintű fehérlisták felvitele/importálása
  • kulcskezelés (privát kulcsok kiosztása, visszavonása)
  • riportok definiálása

Adatbiztonság

A beszélgetés már eleve titkosítva kerül rögzítésre. A titkosítás feloldása pedig csak az Ön vállalati privát kulcsával lehetséges, tehát a felvételekhez illetéktelen személy semmiképpen nem férhet hozzá. Az adatok biztonságát tovább növeli, hogy a rendszer architektúrája a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő ISO 27001 tanúsítvánnyal rendelkezik.

MiFID II EU-direktívának megfelelő szolgáltatás pénzügyi szolgáltatók részére

Miért fontos a MiFID II? A MiFID a pénzügyi eszközök piacaira vonatkozó irányelv, melynek célja a pénzügyi szolgáltatások egységes piacának megvalósulása az Európai Unió területén. A MiFID II 2018. január 1-jétől az ügyfelek védelemének érdekében egységes rendszert vezet be a pénzügyi szektorban az ügyfélmegbízásokat érintő telefonbeszélgetések rögzítésére. Ennek oka, hogy a telefonbeszélgetésekről készült felvételek lehetnek az egyetlen bizonyítékai a piaci visszaélésnek. Rögzíteni kell tehát legalább azokat a telefonbeszélgetéseket, amelyek a saját számlás kereskedésben megkötött ügyleteket, valamint a megbízások átvételével, továbbításával és végrehajtásával kapcsolatos ügyfélmegbízási szolgáltatásokat érintik.

További részletek: http://www.tsystems.hu/static/sw/file/MCR_flyer.pdf

Keresse szakértő kollégáinkat! mcr@t-systems.hu

Megosztás