Átalánydíjas üzemeltetési szolgáltatások

Az átalánydíjas üzemeltetési szolgáltatások keretében az informatikai eszközök üzemeltetését, támogatását, karbantartását, szükség esetén cseréjét, távoli monitorozását, felügyeletét, a konfigurációk kialakítását, hardveres vagy szoftveres változtatások végrehajtását nyújtjuk. A szolgáltatás kiterjeszthető a passzív hálózatra, a szoftveres, konfigurációs beavatkozások elvégzésére, proaktív monitorozásra, vagy a rendszer teljes körű üzemeltetésére.

Átalánydíjas üzemeltetési szolgáltatások A szolgáltatásokat és a minőséget leíró szolgáltatási megállapodásokat (SLA) az ITIL-módszertan szerint alakítjuk ki.

A szolgáltatás vonatkozhat ügyfelünk vagy a T-Systems tulajdonában lévő eszközökre egyaránt (utóbbi esetben az eszközbeszerzéshez kapcsolódó beruházási költség (CAPEX) nem ügyfelünket, hanem a szolgáltatót terheli).

A szolgáltatás biztosítja a 24/7 hibabejelentés lehetőségét, csereeszközt a javítás idejére, valamint munkanapokon napi 10 órás rendelkezése állást (kiemelt esetben 24/7 rendelkezésre állást).

Kinek ajánljuk átalánydíjas üzemeltetési szolgáltatásainkat?

  • új infrastruktúrára lenne szükségük, de nincs megfelelő beruházási keretük, vagy
  • megfelelő infrastruktúra rendelkezésükre áll, de magas színvonalú, jól kontrollálható üzemeltetésre, tervezhető költségekre van szükségüka

Mik a szolgáltatás igénybevételével járó előnyök?

  • Garantált (SLA alapú) szolgáltatási színvonal.
  • Jól kialakított, folyamatosan karbantartott tartalékkészlet a gyors hibaelhárítás érdekében.
  • Magasan képzett, nagy tapasztalatokkal rendelkező, a változó igényekre gyorsan és kreatívan reagáló mérnökgárda.
  • Kontrollált, jól tervezhető költségek.

Service Desk

A kapcsolattartásra ügyfeleink a 24 órában elérhető, egykapus Service Deskethasználhatják. A Service Deskre érkező összes bejelentést elektronikus jegykezelő rendszerben rögzítjük, melyben a bejelentés teljes életciklusa végigkövethető. A bejelentések különböző típusúak lehetnek, megoldásuk is eltérő folyamatokat igényel (incidens, információkérés, panasz, szolgáltatáskérés, változáskérés).

Szolgáltatás-menedzsment

Kiemelten kezelendő (értéktől, tartalomtól, egyedi igényektől függően) szerződéseink esetében a szolgáltatásnyújtást szolgáltatás-menedzser vezeti, koordinálja. Feladata, hogy garantálja a teljes szerződött szolgáltatás vállalt paraméterhatárokon belüli működését. Igény esetén időszakonként riportokat készít a vállalt paraméterek teljesüléséről, a riportokat egyezteti ügyfelünkkel.

Szervizhálózatunk

Országos lefedettségű szervizhálózatunk révén vidéki és szintén országos hálózattal rendelkező ügyfeleinknek is azonos színvonalú és díjazású szolgáltatást tudunk biztosítani (igény esetén kiemelt szolgáltatási feltételekkel).

Szolgáltatásainkat a vállalati infrastruktúra alábbi területeire ajánljuk:

  • Hálózati megoldások
  • Konvergens kommunikáció
  • Intelligens épületek
  • IT biztonság
  • Számítógépes rendszerek
  • Menedzsment rendszerek

Információtár

Megosztás