Infokommunikációs outsourcing

Infokommunikációs outsourcing Az infokommunikációs outsourcing a telekommunikációs és informatikai szolgáltatások biztosítására, rendszerek, infrastruktúrák működtetésére vonatkozó, hosszú távú együttműködés. Ennek keretében – az Ügyfélnél maradó stratégiai szintű feladatok kivételével – a kihelyezésre kerülő tevékenységeket teljes körűen a T-Systems szakértőire bízza. A kihelyezés megvalósulhat az érintett munkavállalók, szerződések teljes vagy részleges átvételével, az eszközök megvásárlásával vagy akár a szolgáltatói erőforrások igénybevételével.

Kinek ajánljuk a T-Systems ICT-outsourcing szolgáltatását?

Azoknak a vállalatoknak, amelyek szeretnék a vállalatirányítási, informatikai, kommunikációs és ügyviteli rendszerek infrastruktúrájának tervezését, beruházását és üzemeltetését külső szolgáltatóra bízni.

Miért előnyös az outsourcing?

  • Költséghatékonyság: A T-Systems sokéves ICT infrastruktúra üzemeltetési tapasztalatával, az ICT infrastruktúra szolgáltatás keretében a szolgáltatás megkezdése előtti felmérési és transzformációs szakasz során olyan hatékony üzemeltetési modellt épít ki, amely a garantált szolgáltatási szintek és dedikált szolgáltatási menedzser biztosítása mellett a meglévőhöz képest jelentős költség előnyöket biztosít az ügyfelek számára.
  • Szakértelem és rugalmasság: Olyan szakértelemhez és technológiákhoz férhet hozzá a vállalat, amelyeknek informatikai és telekommunikációs szervezetén belüli megvalósítása nem lenne kifizetődő vagy elérhető. A szolgáltatás- és infrastruktúra-elemek és az időnként igénybe vett szakértők költségét a tényleges felhasználási idő alapján számoljuk el, ami a cégen belüli megvalósításhoz képest olcsóbb és alacsonyabb kockázatú megoldás.
  • Garantált szolgáltatási színvonal: Az outsourcing feltárja a belső működtetésbe kényszerűen beépült kockázatokat (redundanciák, szabványok hiánya, személyhez kötött tudásokból adódó „kulcsemberkockázatok” stb.), amelyeket a szolgáltató különböző kerülő, alternatív, back up stb. megoldások alkalmazásával kezel, így a kihelyezett szolgáltatási szintek alacsony valószínűségű hibaesemények bekövetkezése esetén is garantáltak.
  • Rendszerezett működés: Egy outsourcing projekt egységesítő, rendteremtő hozadéka rendszerint túlszárnyalja a napi működtetéssel párhuzamosan felvállalt, a kockázatok minimalizálását célzó belső egységesítési törekvések eredményeit. A standardizálás a kockázatok mérséklésén túlmenően egyszerűbb, olcsóbb működtetést is eredményez.
  • Kontrollált kiadások: Az outsourcing finanszírozható a szolgáltatások működtetési költségkereteiből: a szolgáltató finanszírozza a kezdeti jelentős beruházást, amely infokommunikációs szervezete költségvetésében az évek között egyenletesen megosztott működtetési költségként jelenik meg.
  • Tervezhető költségek: A szolgáltatások kihelyezésével az infokommunikációs költségek átláthatóvá, a valóságos felhasználások alapján tervezhetővé válnak. Az outsourcing-szolgáltatások árazása lehet egységáras, de lehetőség van végberendezés-darabszámokon, hálózati végpontszámokon, hiba- és szolgáltatási jegyeken, felhasználókon stb. alapuló elszámolásokra is.

A szolgáltatás elemei:

  • IP telefonrendszer üzemeltetés
  • LAN, WAN hálózat üzemeletetés
  • Adathálózat biztosítása
  • Távbeszélő hozzáférések vagy IVD4 trönk biztosítás
  • IT Biztonsági rendszer üzemeltetése
  • Desktopok, szerverek üzemeltetése
  • Nyomtatópark üzemeltetés
  • Hosting, kolokáció
  • Mobil Flotta, Mobil direkt bekötés
  • Service desk, Helpdesk szolgáltatás
  • Dedikált szolgáltatás menedzser biztosítása

Információtár

Megosztás