Support, üzemeltetés támogatás, konzultáció

Saját kézben lévő informatikai üzemeltetés esetén költség-megfontolások miatt jellemzően nem érdemes minden egyes szakterületen a legmagasabb szinten képzett munkatársakat alkalmazni. Ezért ezekben az esetekben a megfelelő informatikai támogatási háttér kiépítése kulcsfontosságú, hiszen így egy komolyabb incidens sem állítja megoldhatatlan feladatok elé a munkatársakat, valamint az üzleti folyamatok komoly veszélyeztetése nélkül időben elháríthatóvá válik a veszély.

A T-Systems által nyújtott támogatás szolgáltatások

Support, üzemeltetés támogatás, konzultáció A T-Systems által nyújtott support (reaktív) és üzemeltetési (proaktív) szerződések az ügyfél igényének megfelelő szolgáltatási szintek mellett biztosítják a szükséges szakértelmet az egyes incidensek és problémák elhárításához. Cégünk a legmagasabb szintű gyártói partnerségekkel és support szerződésekkel rendelkezik, így kritikus esetekben lehetőségünk van például Microsoft kompetencia esetén közvetlenül a fejlesztőkkel történő konzultációra, Microsoft Premier Partner Support szerződésünknek köszönhetően.

Kis- és középvállalatok számára költséghatékony üzemeltetési termékeket kínálunk, nagyvállalati ügyfeleinknek testreszabott megoldásokat tudunk ajánlani.

Ügyfeleinkkel kötött támogatási szerződéseink nem csak a hibák elhárítása szolgálnak, hanem konzultációs keretet is biztosíthatnak a tervezett informatikai fejlesztések, változtatások, kapacitás-elemzések közös tervezésére és elvégzésére, vagy akár az üzemeltetési folyamatok áttekintésére, javítására.

Kapcsolat

Kóbor Árpád

kompetenciaközpont vezető - Számítógépes rendszerek, T-Systems Magyarország

Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás