Szolgáltatásmenedzsment és rendszerfelügyelet

A szolgáltatás- és rendszermenedzsment megoldások célja az IT-szolgáltatások rendelkezésre-állásának és minőségének fejlesztése, az üzemeltetés hatékonyságának növelése. Cégünk szolgáltatás- és rendszermenedzsment megoldásai az IT-szolgáltatások mérésére, jelentésére, az IT-folyamatok és az eszközgazdálkodás támogatására, valamint integrált felügyeleti szolgáltatások bevezetésére terjednek ki.

Tapasztalatunk szerint az IT hatékonyságának növelését az egyes menedzsment rendszerek (alkalmazás monitoring-, hálózat-, desktop-, szervermenedzsment, folyamattámogatás, szolgáltatásmenedzsment) integrált bevezetésével és az IT folyamatok fejlesztésével érhetjük el. Az IT szolgáltatások meghatározása, azok minőségének és mennyiségének folyamatos mérése és jelentése lehetővé teszi az IT értékteremtő képességének láthatóvá tételét és javítja az IT szervezet megítélését.Tanácsadói és mérnöki szakértelmünket felhasználva a szolgáltatás- és rendszermenedzsment megoldásokat az üzleti és műszaki prioritások figyelembevételével alakítjuk ki, melyhez a gyakorlatban is bizonyított módszertanokat (ITIL, MOF) és támogató eszközöket használunk.

Szolgáltatás- és rendszermenedzsment szolgáltatásaink

 Szűcs   Krisztián

Kapcsolat

Szűcs Krisztián

főmérnök , T-Systems Magyarország

Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás