Integrált asztali és mobil telefónia

Gondolt már arra,

  • hogy külföldi utazásai során a roaming költségeit olyan VoIP megoldással csökkentse, amely révén az okostelefonja a vállalati alközpont mellékévé válik?
  • hogy a DECT készülékeit okostelefonokkal is kiválthatja?
  • hogy hatékonyabb lenne a telekommunikáció, ha az asztali és mobil készülék egyetlen hívószámmal, egy hívással elérhető lenne?
  • hogy a dolgozók egy meghatározott körének nem lenne szüksége asztali telefonra, ha a mobiltelefonon működnének a vállalati telefóniaszolgáltatások?

Integrált telefónia Napjainkban már abszurdnak tűnne, ha számítógépünknek, laptopunknak, okostelefonunknak különböző e-mail címe lenne, pedig a mobiltelefonunknak és az asztali készülékünknek még ma is külön telefonszáma van, a két rendszer jellemzően egymástól függetlenülműködik, és különböző megfontolások alapján döntjük el, hogy éppen melyik készülékünket használjuk.

Mobil telefónia A mobiltelefon és a vezetékes vállalati telefónia integrációjában az okostelefon egy vállalati mellék előnyeivel is rendelkezik. A felhasználó egyetlen közös vezetékes és mobiltelefonszámmal rendelkezik, bármelyik készülékén indíthatja, illetve fogadhatja a hívásait, miközben a vállalati telefónia által kínált alközponti szolgáltatásokat is igénybe tudja venni, úgymint vállalati címtár elérése, hívásátadás, konferenciahívás, VoIP-hívások kezelése.

A megoldással a DECT készülékek kiválthatók, akár por-, csepp- és ütésálló okostelefonnal ipari környezetben is. Ugyanakkor a DECT rendszerhez képest a mellék elérhetősége nem korlátozódik a telephelyre, sőt VoIP használata esetén külföldön tartózkodva a roaming költségek elkerülhetők.

Megosztás