Technikai átállás

Tisztelt Ügyfelünk!

A Magyar Telekom és a T-Systems Magyarország kiemelten fontosnak tartja a folyamatos minőségi fejlesztést annak érdekében, hogy az ügyfélkiszolgálás könnyebbé, egyszerűbbé és gyorsabbá váljon.

Ennek érdekében 2013. április 16-án lépcsőzetesen megkezdjük új, korszerű ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerünk bevezetését, amely a telekommunikációs iparágban európai viszonylatban is egyedülállónak tekinthető.

Célunk, hogy jelentősen és az Ön számára is érzékelhetően javuljon ügyfélkiszolgálásunk minősége, könnyebben intézhesse ügyeit online és telefonos ügyfélszolgálatainkon, valamint üzleteinkben.

Mivel az új rendszer bevezetéséhez informatikai átállás szükséges, így az ügyfélszolgálatainkon elérhető ügyintézési lehetőségek 2013. április 16-án 22.00 órától 2013. április 21-én 20.00 óráig csak részlegesen lesznek elérhetők, továbbá 2013. április 20-án üzleteink zárva tartanak. 

Korlátozott ügyfélszolgálati kiszolgálás, szolgáltatás kiesés nélkül

Az átmeneti korlátozott ügyfélkiszolgálás a telefonos, az online önkiszolgáló felületeinket, és a személyes ügyfélkapcsolati pontjainkat, azaz T-Pont, T-Partner üzleteinket érinti.

Szolgáltatásaink természetesen az átállás ideje alatt is működnekazaz a vezetékes telefon-, a mobiltelefon-, a TV-, a vezetékes internet-, a mobilinternet-, az energia-, az informatikai- és a médiaszolgáltatásainkat egyaránt használni tudja.

A szolgáltatások létesítése és a hibaelhárítás zavartalanul működik. 

Hasznos tudnivalók az átállással kapcsolatban

Mobil szolgáltatások esetén a hívószámok hordozása nem lehetséges, de az egyéb ügyintézési lehetőségek többsége (például eltűnés, lopás miatti felfüggesztés) elérhető az átállás ideje alatt is. Az elérhető ügyintézési funkciókról részletes információk a www.t-mobile.hu weboldalon találhatók.

Vezetékes szolgáltatások (például: vezetékes telefon-, vezetékes internet-, TV szolgáltatás) és energia szolgáltatás esetén az alábbi ügyintézési lehetőségeket nem tudja igénybe venni:

  • megrendelés, csomagváltás, szerződésmódosítás
  • számlabefizetés az üzletekben
  • Kapcsolat pontok beváltása
  • számhordozás
  • Távszámla regisztráció
  • korlátozott információ adási lehetőség élő szolgáltatatásairól, számláiról, egyenlegéről a telefonos ügyfélkapcsolati ponton

Továbbá az alábbi ügyfélkiszolgáló felületeket, valamint önkiszolgáló lehetőségeket nem tudja használni:  

  • My T-Home, My T-Mobile és My T-Systems online önkiszolgáló ügyfélszolgálat, ez utóbbin belül a Telemátrix szolgáltatás és a Virtualoso portálok
  • telefonos ügyfélszolgálatok önkiszolgáló lehetőségei (1400, 1412, 1430)

Kérjük, hogy az Ön kényelme érdekében az átállást megelőző, vagy az azt követő héten keresse fel ügyfélkapcsolati pontjainkat!

Az átállással kapcsolatban további információkat a www.t-systems.hu, a www.t-home.hu, a www.t-mobile.hu és a www.uzletitelekom.hu weboldalainkon olvashat.

Megértését, és türelmét ezúton is köszönjük!

Üdvözlettel:
a Magyar Telekom Nyrt. megbízásából
T-Systems Magyarország Zrt.

Információtár

T-Systems Magyarország

Kapcsolat

T-Systems Magyarország

Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás