bacsviz_logo

Bácsvíz

A Bácsvíz Zrt. illetve jogelődje, az Észak-Bács-Kiskun Megyei Vízmű Vállalat 1950 óta végez közműves ivóvíz- és csatornaszolgáltatást Bács-Kiskun megye északi részében. A cég alaptevékenységei közé tartozik a víz- és csatornaszolgáltatás nyújtása, de kiegészítő szolgáltatásként vízminőség-ellenőrzést, vízmérő- és szivattyújavítást, vízhálózat-vizsgálatot; csatornahálózat-vizsgálatot, fejlesztést is végez, de térinformatikai, műszaki tervezési, mélyépítési, szállítási, gépjármű-javítás és kertészeti tevékenységgel is rendelkezik. Jelenleg 48 településen nyújt közműves ivóvíz-szolgáltatást.

circle_shape

A kihívás

  • Régi, átgondolt igény volt a Bácsvíz Zrt.-nél a szervezett, nagyszámú telefonhívások hatékony kezelése. Az ügyfélszolgálat által leggyakrabban használt csatorna a telefon, ennek megfelelően az ügyfélszolgálati infrastruktúrát mindenképp fejleszteni kellett ezen a téren. Ügyfeleik hozzászoktak a minőségi kiszolgáláshoz, így a vállalat maga kívánta üzemeltetni a számára kiszállított és bevezetett rendszert.
  • Az SAP-ISU számlázási és ügyfélkezelési rendszerhez való csatlakozása is kiemelt igény volt a Bácsvíz Zrt.-nél, a bejelentési időszakban automatikusan az ügyfelek adataihoz kellett kerülniük a mérőállásoknak.
vegyi_shape

A megoldás

  • A Bácsvíz Zrt. elvárásainak megfelelő call center megtervezése és kivitelezése majd integrálása az SAP-ISU-val, a fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelő módon.
serleg_shape

Az üzleti előny

  • A rendszer által lehetővé tett mérhetőség hozzájárul a hatékonyság javításához, ráadásul a naprakész technológiai megoldások révén a telekommunikációs költségek is jelentősen mérsékelhetőek.
Összes referenciánk