edenred

Edenred

Az Edenred Kft. olyan innovatív megoldásokat kínál vállalati ügyfeleinek, amelyekkel növelhető a munkavállalók hatékonysága és lojalitása. A világon 40 országban van jelen szolgáltatásaival, naponta 33 millió felhasználó és 500 000 vállalati ügyfél veszi igénybe utalvány alapú szolgáltatásait. Beváltói hálózatuk a világon 1,2 millió egységből áll. Az Edenred szolgáltatásaival 1993 óta van jelen az utalványszolgáltatók között. 16 000 vállalati ügyfelének az adómegtakarításokat eredményező megoldások teljes skáláját kínálja. Innovatív és rugalmas megoldásaival támogatja ügyfélvállalatait egy vonzó HR-politika és cafeteria-rendszer kialakításában, valamint segítséget nyújt a munkavállalóknak a produktív és motivált munkavégzésben.

circle_shape

A kihívás

  • Az Edenred a korábban használt CRM-rendszerének frissítésére vonatkozó vizsgálata során azzal szembesült, hogy nem számíthat helyi szoftvertámogatásra, ami új rendszer bevezetését tette szükségessé. A T-Systems Magyarország Zrt. (a szerződés érvényességekor: IQSYS Informatikai és Tanácsadó Zrt.) és a Microsoft munkatársaival folytatott konzultációk és workshopok során az Edenred megismerte a Microsoft CRM rendszereinek széleskörű funkcionalitását. Ennek eredményeként egyértelműen kiderült, hogy nemcsak informatikai, hanem üzleti szempontból is minden tekintetben ideális választás lesz a Microsoft Dynamics CRM 2011. Az Edenred elsődleges célja a telefonos és személyes értékesítés, az ügyfélszolgálat, illetve partnerkezelés, valamint a marketing- és kampánymenedzsment területeken használt üzleti folyamatok informatikai támogatása volt.
vegyi_shape

A megoldás

  • A T-Systems Magyarország – mely tanácsadó csapatával és termékeivel az igényeknek megfelelő támogatást nyújt számos iparágban, legyen szó CRM-tanácsadásról vagy -bevezetésről – a Microsoft termékét, a Dynamics CRM 2011-et választotta, elsőként vezetve be ezt a szoftvert a magyar piacon. 
    A T-Systems Magyarország munkatársainak közreműködésével teljes mértékben az ügyfél igényeinek megfelelően testre szabott CRM-rendszer vált elérhetővé.
serleg_shape

Az üzleti előny

  • A T-Systems Magyarország megoldása nyomán a Fieldsales, a Telesales és a CustomerService folyamatok teljes körű támogatása vált lehetővé az Edenrednél. A szokásos testre szabás mellett számos egyedi fejlesztést is megvalósítottunk például az integráció megrendelés-kezelő és gyártó alkalmazáséhoz, vagy éppen az egyedi riportok és munkafolyamatok támogatásához. A Contact Centerekben dolgozók számára – az MS Office Outlook valamint a SharePoint integrációnak köszönhetően – most már minden kapcsolódó anyag (például a szerződések becsatolása), illetve az ügyféltörténet miden eleme egyetlen képernyőről elérhető. A levelezés mellett minden alkalmazás integráltan együttműködik, ráadásul az egyedi riportigények elérhetősége is gyorsan, akár házon belüli fejlesztéssel is egyszerűen megoldható. Az IT-csapat néhány perc alatt feltöltheti akár egy ezer-tételes ügyféllista címanyagait, így a Telesales csapat munkatársai szinte azonnal felhívhatják a leendő ügyfeleket; az értékesítési hatékonyságban ez nagy előrelépést jelent, mivel ugyanannyi idő alatt több megkeresés indítható, több potenciális ügyfelet lehet elérni. A Microsoft Dynamics CRM 2011-nek köszönhetően így a korábbiaknál nagyobb hatásfokkal bővíthető az ügyfélkör.
Összes referenciánk