intersnack

Intersnack

Az Intersnack Magyarország Kft., a világszerte 8000 főt foglalkoztató német Intersnack csoport magyarországi leányvállalata, a Chio és a POM-BÄR sós termékek hazai gyártója és forgalmazója 1991-ben kezdte meg működését Budapesten. Árbevételük tavaly megközelítette a 12 milliárd forintot, és a foglalkoztatottak száma is 320 főre nőtt. Országos értékesítő és terjesztő hálózattal rendelkezik, győri gyártóüzemében készül több, hazánkban is népszerű termékük.

circle_shape

A kihívás

  • Az ország több pontján lévő kereskedelmi képviseletek adat- és telefonösszeköttetése korábban nem volt optimálisan megoldva, a budapesti központban az elöregedett telefonalközpont már nehezen tudta kiszolgálni az igényeket.
vegyi_shape

A megoldás

  • A telephelyeket a T-Systems Magyarország a Magyar Telekom IP alapú, virtuális magánhálózatába kötötte be, az internet-kijáratot pedig a központi telephelyen alakította ki. A felépült hálózat nem csak a telephelyek közötti adatkapcsolatot, hanem a telefonszolgáltatást is biztosítja, és a cég által vásárolt IP alapú alközpont szolgálja ki. A teljes hálózatot, valamint az alközpontot és az IP készülékeket a Magyar Telekom Csoport felügyeli, és a T-Systems Magyarország egy kézből üzemelteti a szolgáltatáscsomagot.
serleg_shape

Az üzleti előny

  • A telephelyek közötti adatforgalmazás gyorsabb, biztonságosabb és költséghatékonysági szempontból is kedvezőbb lett. Az IP alközpont kialakításának köszönhetően a telephelyek egymás közötti kommunikációja díjmentessé vált, ami további költségmegtakarítást eredményez az Intersnack számára.
Összes referenciánk