signal_ok

Signal

A SIGNAL Biztosító Zrt. Németország egyik vezető pénzügyi konszernjének, a SIGNAL IDUNA Csoportnak a leányvállalata. A Csoport vezető társaságai kölcsönös biztosítóegyesületek, ami önálló, a részvényesi érdekektől független működést tesz lehetővé. A SIGNAL IDUNA konszern közel 13 millió szerződéssel és a teljes magyar biztosítási piac többszörösének megfelelő, 53 milliárd euró tőkebefektetéssel rendelkezik. A németországi SIGNAL Csoport az Ipartestületek Országos Szövetségével (IPOSZ) karöltve 1993-ban hozta létre a hazai SIGNAL Biztosító Rt.-t, amely mára több száz kis- és középvállalkozás részére nyújt biztosítást mind vállalkozásához, mind családi biztonságának megteremtéséhez.

circle_shape

A kihívás

  • A Signal Biztosító által korábban használt Call Center megoldás hatékonyabbá tétele, illetve teljes integráció biztosítása egyéb más üzletviteli alkalmazásokkal is. További igényként merült fel az új Call Center alkalmazással szemben a bejövő interakciók mellett a kampány jellegű hívások kezelésének a lehetősége is.
vegyi_shape

A megoldás

  • A T-Systems Magyarország által biztosított Contact Center szolgáltatás megoldást nyújt az elvárt igényekkel szemben, és lehetőséget teremt újabb, esetlegesen egyelőre nem alkalmazott ügyfélkezelési eljárásokra is. További előnye a szolgáltatásnak a rugalmas testre szabási lehetőség, azaz a biztosító egyes részlegeinek esetleges átalakulása folytán a Contact Center rugalmasan paraméterezhető. Az agent-ek száma növelhető és csökkenthető, és a jövőben potenciálisan bevezetésre kerülő újabb alkalmazásokkal (pl. CRM rendszer) rugalmasan és költséghatékonyan integrálható.
serleg_shape

Az üzleti előny

  • A T-Systems Magyarország által biztosított szolgáltatás már a bevezetést követő rövid időszakban beváltotta a hozzá fűzött reményeket, hiszen jelentős hatékonyságjavulást ért el általa a Contact Center divízió. A szolgáltatás bevezetése révén jelentősen nőtt a Contact Center agent-ek hatékonysága, így jelentős ügyfélelégedettség-növekedés volt tapasztalható. A szolgáltatás további előnye a rugalmas árazási metódus, amelynek révén a megrendelő igénye szerint alakítható a Contact Center agent-ek száma, így tervezhetővé és kalkulálhatóvá vált a kampány jellegű promóciók várható erőforrásigénye. A Contact Center megoldást a SIGNAL Biztosító szolgáltatásként kapja, így a SIGNAL-nak nem kell a továbbiakban a HW és SW környezet karbantartásával foglalkoznia, a magas szintű, folyamatos rendelkezésre állás biztosítása a szolgáltató feladata.
Összes referenciánk