telekom

Telekom

A Magyar Telekom Magyarország legnagyobb távközlési szolgáltatója, amely a telekommunikációs és infokommunikációs (ICT) szolgáltatások teljes skáláját nyújtja, beleértve a vezetékes és mobil telefonos, az internet és televíziós, valamint az adatátviteli, információtechnológiai és rendszerintegrációs szolgáltatásokat. A cég 1,6 millió vezetékes és 4,8 millió mobil előfizetőnek biztosít hangszolgáltatást, vezető szerepet tölt be mind a mobil, mind a vezetékes szélessávú internet piacon.

circle_shape

A kihívás

  • Egységes, Magyar Telekom szintű hűségprogram hiánya, vagy csak részben lefedett üzleti területek.
  • IT szempontból több részből álló nem egységes lojalitás program kiszolgálás, támogatás.
vegyi_shape

A megoldás

  • A Telekom Kapcsolat Program különlegessége, hogy akik a Magyar Telekom otthoni vagy üzleti szolgáltatásával egyaránt rendelkeznek, egy regisztrációt követően egy közös kártyán, a Kapcsolat Prémium kártyán gyűjthetik Kapcsolat pontjaikat, valamint az egyedülálló Kapcsolat Prémium kedvezményeket is igénybe vehetik.
  • A rendszer a program résztvevő ügyfeleket alapvetően az előfizetői szerződéshez kapcsolódó előfizetői és forgalmi díjak alapján különböző kedvezményjogosultsághoz (arany, platina) rendeli, amely alapján kedvezményben részesülhetnek.
  • A kapcsolat pont beváltásával és a pontokért történő kupon vásárlásával kapcsolatos tranzakciókat szintén az ILS rendszer kezeli.
  • Az ILS nem csak a kártyakezelést magát (kártyaszám, kártyafelirat képzés, stb.), de a gyártáshoz szükséges logisztikai folyamatot is kezeli.
  • Az ILS önmagában is nagy számú riportok generálására képes. A riportok között megtalálható működéstámogató, mint pl. főkönyvi riporthoz nyújtott adatszolgáltatás és statisztikai riportok egyaránt.
serleg_shape

Az üzleti előny

  • A korábbi két (KAP, PoP) rendszert kiváltva egy egységes informatikai rendszer került kialakításra, mely szolgáltatásai révén jól alkalmazkodik az üzleti igényekhez.
  • Az IT rendszerek együttműködése és a hatékonyabb közös kommunikáció érdekében az ILS szolgáltatásai a SOA infrastruktúrán érhetők el, ami csökkenti a fejlesztési és működési anomáliák számát és lehetőségét.
Összes referenciánk