EGIR - Egységes gazdálkodási Integrált rendszer

EGYSÉGES GAZDÁLKODÁSI INTEGRÁLT RENDSZER

EGIR Az EGIR speciálisan az állami költségvetésből gazdálkodó szervek számára kifejlesztett integrált gazdálkodási rendszer. Szorosan integrált alrendszerekből áll, amelyek funkcionalitása teljes körűen lefedi a gazdálkodási ügyviteli folyamatokat, a gazdálkodáshoz kapcsolódó valamennyi résztevékenységet és a gazdálkodással kapcsolatos adat- és dokumentumkezelést. A szigetszerűen felépített rendszerekkel ellentétben az EGIR együtt kezeli többek között a költségvetési, pénzügyi, számviteli, humán erőforrási, készletkezelési feladatokat.
A rendszer biztosítja az intézmények (pl.: felsőoktatási intézmények, kórházak) különböző szervezeti egységeinek, valamint a projektek vezetőinek, illetve a felügyeleti és egyéb hatóságoknak a megbízható, naprakész információt, a teljes átláthatóságot a vezetés, valamint az operatív ügyintézés minden szintjén. Az EGIR képes integrálódni különféle külső rendszerekkel, adatokat szolgáltatni és fogadni az NAV, OEP, MÁK, NEPTUN és egyéb, az intézmény igényei szerint megnevezett, rendszerek számára.
Az EGIR érdemi támogatást nyújt az intézmény vezetése számára, mind a napi, mind pedig a stratégiai szintű döntésekhez (strukturált, összegzett, elemezhető adatok). Elektronikus hidat épít ki az intézményi szakemberek és a gazdálkodási szakemberek között, ezáltal a kommunikáció nem félreértéseken, hanem mindkét fél saját fogalomvilágának automatikus, szabályozott transzformációján alapul.

 Szikora   Emese

Kapcsolat

Szikora Emese

vezető projektmenedzser , T-Systems Magyarország

Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás