Contact Center megoldások

A T-Systems contact center (ügyfélszolgálati) rendszereit legnagyobb részben az AVAYA CTI, IVR és kampánykezelő termékeire alapozva.

Napjainkban tevékenységünk kiterjed az SAP CRM alkalmazásának támogatására is. A feladatok hatékony végrehajtása érdekében T-Systems szintű contact center stratégiát dolgoztunk ki, ami tevékenységünket az alábbi területekre pozícionálja:

  • az ügyfelekkel való intelligens kapcsolattartás infrastruktúrájának kialakítása (call-center, contact-center)
  • ügyfélszolgálati tudásbázis kialakítása
  • a contact center rendszer és adatbázisának beillesztése a vállalati környezetbe (interfészek)
  • munkafolyamat támogatás

Contact center rendszerek kialakítására vonatkozó feladatainkat felkészült munkatársaink a folyamat minden szakaszában képesek támogatni, amit a tevékenységünk folyamatos bővülés, új szolgáltatási területeken való megjelenése is igazol. Az implementálás során kiegészítő fejlesztésekkel támogatjuk ügyfeleink egyedi igényeinek kielégítését.

A contact center rendszerek bevezetése mellett fejlesztési feladataink több alkalommal megkívánják, hogy saját CRM jellegű modulokat alakítsunk ki. Ebben a tevékenységben is felhasználjuk a bevezetési folyamatokban és a „dobozos” rendszerekkel kapcsolatban szerzett tapasztalatainkat is.

Nagy Tamás

Kapcsolat

Nagy Tamás

Kompetenciaközpont vezető, T-Systems Magyarország

Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás