Az utóbbi pár évben a vásárlási szokások drasztikusan megváltoztak, átalakultak. A klasszikus kereskedelmi csatornák helyét fokozatosan átveszik az on-line csatornák, a web és mobil eszközök segítségével a vásárlási folyamat jelentősen egyszerűsödik és gyorsabbá válik. Olyan kényelmi szolgáltatások érhetőek el az on-line csatornákon, amelyek a klasszikus csatornákon nem voltak elképzelhetőek. Az egyes termékekről fotó, videó bemutatókat nézhetünk meg, a termékek tulajdonságait egy kattintással összehasonlíthatjuk és kiválaszthatjuk a nekünk megfelelő terméket, amit aztán ugyanilyen egyszerűen on-line módon ki is fizethetünk.
Az Oracle Commerce megoldása biztosítja mindazokat az eszközöket, amivel a felhasználók on-line vásárlási folyamata valóban élménnyé válik. A vállalati, üzleti felhasználóknak is minden olyan eszközt elérhetővé tesz, amivel egy ilyen megoldást könnyen létre tudnak hozni, azt menedzselni tudják, és maximálisan ki tudják szolgálni ügyfeleik igényeit.
Az Oracle Commerce beépített menedzsment eszközei lehetővé teszik, hogy az üzleti felhasználók egyszerűn, költséghatékony módon kezeljék az eCommerce megoldásukat.
A T-Systems Magyarország széles körű üzleti és technikai kompetenciával és szakembergárdával rendelkezik az on-line kereskedelem és az Oracle Commerce ATG területén. Ügyfeleinket az eCommerce megoldások kialakításának teljes életciklusában tudjuk támogatni a tervezéstől kezdve a kivitelezésen át egészen a működtetésig, támogatásig.