Oracle Siebel - CRM rendszer

Siebel Sales értékesítés-támogató alkalmazás

Teljes ügyfélkapcsolat-menedzsment

Az Oracle Siebel Sales lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy hatékonyan végezzék az ügyfelekkel és az értékesítéssel kapcsolatos tevékenységeiket.A kialakított architektúra egységesen leképezi az ügyfeleket, kapcsolatokat, lehetőségeket, üzleti előrejelzéseket, általában az üzleti tevékenységet. A Siebel Sales lehetővé teszi, hogy hatékonyan és egységesen megosszunk információt az egész vállalattal, így lehetőségünk nyílik gyorsabb és jobb minőségű döntésekre az eladási adatokból származó pontosabb adatok alapján.

Teljes kép az ügyfelekről

A Siebel Sales teljes vevői áttekintéssel segíti az értékesítési szakembereket az értékesítési folyamat minden szakaszában. Az ügyfelekkel történő kapcsolatfelvétel előtt az értékesítők megtekinthetik az ügyfelekkel kapcsolatos információkat, beleértve az értékesített terméket, a kulcsfontosságú kapcsolatokat, nyitott lehetőségeket, ajánlatokat és megrendeléseket, az ügyfélhez rendelt szakértékesítő kollégákat. Ezek az átfogó információk lehetővé teszik az értékesítőknek az irányított ügyfélkiszolgálást, az ügyfél-interakciók hatékony megtervezését. A Siebel Sales-szel az értékesítő a megfelelő terméket tudja ajánlani a megfelelő ügyfél számára, kihasználva a rendszerben lévő keresztértékesítési (cross-sell és upsell) funkcionalitásokat.

Értékesítési előrejelzés: adatokra alapozott bevételnövelés

A Siebel Sales-előrejelzés kiküszöböli az értékesítési adatfeldolgozással kapcsolatos időigényes manuális folyamatokat, és biztosítja a pontosságot és a következetességet. A részletes előrejelzés az értékesítési szervezet méretétől és összetettségétől függetlenül elérhető, biztosítva az üzlet valós idejű követését, az üzleti célok elérését, végső soron a bevétel növelését, valamint a költségek csökkentését.

Közösségi hálók

A vállalatok sokat nyerhetnek azzal, ha kilépnek a közösségi hálóra, és sokat veszíthetnek, ha nem teszik ezt. A közösségi hálók nagyon rövid idő alatt alapvetően megváltoztatták az ügyfelek elvárásait az üzleti kapcsolatokkal szemben. A közösségi hálók megjelenése előtt, ha az ügyfélnek egy támogatással kapcsolatos kérdése volt, jellemzően megnézte a támogatási weboldalt, és ha nem találta meg a választ, akkor hívta fel az ügyfélkapcsolati központot. Most, ha egy ügyfél meglátogatja a cég támogatói oldalát vagy ügyfélfórumát, és nem kap azonnal választ, valahol máshol fog megoldást keresni, hátha valaki más is foglalkozott már az adott problémával. Tekintettel a közösségi hálók robbanásszerű terjedésére és használatára, ezek kiváló helyszínt biztosítanak a felhasználóknak, hogy megtalálják a kérdéseikre a választ.

Információtár

T-Systems Magyarország

Kapcsolat

T-Systems Magyarország

Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás