BMC Remedy workflow – dobozos alkalmazások

A BMC Remedy megoldásokkal foglalkozó csapat 15 éves tapasztalattal rendelkezik egyedi fejlesztésű, irodai munkafolyamatokat támogató alkalmazások, és a dobozos BMC Remedy IT Service Management csomagmoduljainak bevezetésében.Célunk a támogató alkalmazások bevezetésével és folyamatszervezés segítségével gördülékeny, hatékony ügymenet kialakítása. Projektjeink eredményeképpen ügyfeleinknél

  • javul a szervezet hatékonysága,
  • csökkennek a válaszidők,
  • emelkedik a szolgáltatási színvonal.

Elemző cégek megítélése és a piaci részesedés alapján a BMC Remedy platformja stabilan piacvezető az IT szolgáltatásmenedzsment és hibajegy-kezelés területen.

BMC Remedy ITSM csomag

A BMC ITSM csomag beépített folyamatai az ITIL irányelveinek megfelelő működést támogatják. A csomag a következő modulokból áll:

  • Service Desk - Incidens és probléma kezelés, tudásmenedzsment folyamatok támogatása.
  • Változáskezelés
  • Eszköz- és konfiguráció kezelés, CMDB,
  • Szolgáltatási szint menedzsment.

Valamennyi komponens közös alapokra, a BMC Remedy Action Request System rendszer által nyújtott workflow szolgáltatásokra támaszkodik. Az alkalmazások modulárisak; ez lehetőséget nyújt a teljes csomag vagy az egyes komponensek bevezetésére az igényeknek megfelelően.
Mindegyik alkalmazás a csomaghoz tartozó BMC Atrium CMDB (Configuration Management Database) konfigurációs adatbázist használja, amely közös helyen, egységes módon tárolja a fenti alkalmazások által használt konfigurációs elemeket és ezek kapcsolatait.
A BMC Remedy platform a gyors bevezethetőség és a rugalmas testreszabhatóság optimális kombinációját nyújtja. A legtöbb esetben a dobozos alkalmazások a követelmények legnagyobb részét lefedik, ezért gyorsan használatba vehetők. Közös platformjuk, az Action Request System és a hozzá tartozó fejlesztői környezet segítségével pedig az alkalmazások könnyen továbbfejleszthetők, hogy az egyedi igényeknek is megfeleljenek.

Megosztás