Oracle e-business - Vállalatirányítási rendszer

Az Oracle E-Business Suite nagy-, közepes- és kisvállalatok, valamint pénzintéztek (bankok, biztosítók) és a közszféra intézményei (költségvetési szervezetek) számára készült, korszerű, Internet-architektúrára épült irányítási rendszer, amely lehetővé teszi az ügyvitel és az üzleti folyamatok racionalizálását.

Internet alapú architektúra

Az igen széleskörű funkcionalitás egyetlen integrált platformon érhető el, amelyen minden komponens szervesen együttműködik, így nincs szükség költséges rendszerintegrációra és karbantartásra. A pénzügyektől, a call centeres értékesítésig minden területet az Internet technológiára épülő moduljaival fed le a rendszer, így biztosítva akár az ügyfél és alkalmazotti önkiszolgáló funkciók bevezetését is, valamint a földrajzilag elkülönült helyszíneken dolgozók zökkenőmentes együttműködését és mobilitását.

Egységes adatmodell

Az integrált vállalat irányítási (ill. intézmény-irányítási) rendszerek egyik alapvető előnye az adatszintű egységesség és a különböző területek funkcionális összekapcsolása. Az Oracle E-Business Suite rendszer különböző moduljai egységes adatbázis modellt, egy adatbázist használva működnek.

Az adatbázis alapú rendszerek, s így az E-Business Suite esetében is a legfontosabb előny az elemzések, egyedi riportok, adatbányászat nagymértékű leegyszerűsödése és felgyorsulása, illetve a karbantartási költségek csökkenése.

Modularitás és integrálhatóság

A rendszer rendkívül sok integrált modulból áll. Azokban az esetekben amikor háttérrendszerek, vagy más integrált rendszerek már működnek egy cégnél az Oracle integrációs eszközök és az előre fejlesztett nyílt interfészek biztosítják a modulok illeszthetőségét a cégnél már működő egyéb rendszerekhez.

Üzleti folyamatok

A rendszer több száz alapfolyamatot támogat, amelyek a vállalatok és más szervezetek pontosabb működését és az adminisztrációs munkák gyorsabb, így kevéssé költséges megvalósítását biztosítják. Az üzleti tudást hordozó beépített folyamatok a vállalatfejlesztések alapjai lehetnek, ugyanakkor többnyire rugalmasan módosíthatók, így az E-Business Suite felhasználóinak lehetősége van, hogy bizonyos pontokon eltérjen az Oracle által javasolt megoldási módtól.

Rugalmasan bevezethető funkciók

Az Oracle horizontális, de rugalmas rendszert kínál, amelynek funkcionalitása magában foglal iparág specifikus funkciókat is. Az iparágak adminisztrációs folyamatainak hasonlóságára építő fejlesztési koncepció sikeresnek bizonyult, az E-Business Suite-nak minden iparágban van jól működő referenciája.
Az Oracle iSetup rendszerbevezetési eszközcsomaggal felgyorsul az alkalmazások bevezetése, és hamarabb megtérül a beruházás; a különböző kihelyezett üzemeltetési és felügyeleti lehetőségekkel pedig javítható a rendelkezésre állás, a teljesítmény, a biztonság és a támogatás.
Moduláris felépítésének köszönhetően az alapvető üzleti folyamatokkal indulhat egy vállalat (például Pénzügy/számvitel, Beszerzés, Értékesítés, Készlet-gazdálkodás, Termelésirányítás), majd később zökkenőmentesen lehet bővíteni a rendszert az újabb igények kielégítéséhez, további modulok bevezetésével (például: Ellátási lánc tervezés, Karbantartás, Étékesítés és Marketing, Ügyfélszolgálat és Szervíz, Minőségbiztosítás, Projektek, Emberi erőforrás-gazdálkodás, Üzleti Intelligencia).

Megfizethető árú üzleti megoldások

Az Oracle olyan erős üzleti platformot kínál, amely jól kiszolgálja a szervezet stratégiájátés célkitűzéseit. Összefogja az eddig elszigetelt vagy külön szálakon futó folyamatokat, és szoros irányításukkal lehetővé teszi a szervezet részei közti információáramlás racionalizálását. A bonyodalmak nélkül bevezethető és könnyen karbantartható üzleti megoldások leegyszerűsítik a működést, és optimálisan kihasználják az informatikai infrastruktúrát.

Az átlátható pénzügyi helyzet erősíti a bizalmat

A mai világban az áttekinthető, hiteles számvitel és pénzgazdálkodás minden eddiginél fontosabb. A gazdálkodás sikere és az ehhez szükséges jelentések készítése a vállalat pénzügyi rendszerén is múlik. A Oracle integrált pénzügyi architektúrája lehetővé teszi a pénzügyi és számviteli folyamatok egyetlen rendszerbe való összevonását, az adatok valós idejű nyilvántartását és az igény szerinti kimutatás készítést.

A beszerzés átfogó számítógépes támogatása komoly megtakarításokat hozhat

A beszerzés racionalizálása kiváló lehetőség a szállítói láncban jelentkező költségek csökkentésére. Az Oracle Beszerzés segít a megrendeléstől a számlák kifizetéséig terjedő teljes folyamat racionalizálásában, és a beszerzési ügyletek elemzésével támogatja a folyamatok állandó tökéletesítését. A belső hatékonyság növelésével és a szállítói kondíciók javításával jelentős költségeket lehet megtakarítani, és a vállalat szorosabb, maradandóbb kapcsolatokat építhet ki beszállítóival.

A jobb készletgazdálkodással csökkenthető a működőtőke-igény

A gyártással, disztribúcióval és szervizeléssel foglalkozó vállalatok eredményes működése a pontos készletadatoktól függ. Számos cégnél a készletek teszik ki a lekötött működőtőke legnagyobb részét, ezért fontos a lehető legnagyobb készletforgási sebesség elérése az ügyfelek színvonalas kiszolgálásának biztosítása mellett. Az Oracle Készlet-gazdálkodás áttekinthetővé teszi a készletgazdálkodást, automatizálja a belső folyamatokat, és megkönnyíti az együttműködést a szállítókkal, vevőkkel és partnerekkel. Rugalmas funkciói és adatelemzési lehetőségei segítenek a gyakran változó üzleti feltételekre való gyors reagálásban.

A hatékonyabb rendelés-nyilvántartás megbízhatóbb szállításokat eredményez

A szállítási határidők egyértelmű és pontos előrejelzése és betartása alapfeltétel ahhoz, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek. Az Oracle Rendelés nyilvántartás erős, dinamikus alapot biztosít a rendelések megbízható nyilvántartásához és teljesítéséhez. Átláthatóvá teszi a készletadatokat és a teljesíthetőséget, beütemezi a rendeléseket, és időben gondoskodik azok tényleges leszállításáról.

A termelési kapacitás optimális kihasználása a diszkrét, folyamatos vagy projekt jellegű gyártással

Az Oracle Termelésirányítás rugalmas funkcióival a vállalat minden egyes termékhez kiválaszthatja a legjobb gyártási módszert, állandóan tökéletesítheti a folyamatokat, csökkentheti a működési költségeket, és megfelelhet a hatósági előírásoknak.

Tényeken alapuló üzleti döntésekre van szükség

A vállalatban minden nap rengeteg adat keletkezik. Bár fő szerepük a napi működés igényeinek kiszolgálása, de segítséget nyújtanak a versenyelőny megalapozásában is. Az Oracle üzleti intelligencia eszközeivel az üzleti adatok tömege termelőerővé válhat, és segítségével a vállalat megalapozottabb, tényekre épülő döntéseket hozhat. A Oracle üzleti intelligencia integrált, komoly képességű kimutatáskészítő eszközeivel az adatok azonnal hasznosítható tudássá alakíthatók. Így a vezetők percre pontos, megbízható információk alapján irányíthatják a vállalat tevékenységét.

Megosztás