Alkalmazás üzemeltetés

Az üzemeltetési és egyéb IT tevékenységüket kiszervező vállalatok egyrészt mentesülhetnek az IT szervezeteket terhelő alapfeladatok közvetlen terhei alól, másrészt végfelhasználóik megfelelő eszközökkel és információval való ellátásának színvonala is javul a professzionális szolgáltatás által. Az IT infrastruktúra, az alkalmazások, vagy akár a teljes IT folyamatos üzemeltetésével kapcsolatos tevékenységek alól felszabadulva a vállalat a profitot hozó alaptevékenységekre koncentrálhat, és így hatékonyabban gazdálkodhat erőforrásaival. Teheti ezt annak biztos tudatában, hogy informatikai rendszereinek az üzemeltetése szakértő kezekben van és pontosan meghatározott szolgáltatási szinteken nyugszik.

Nemzetközi trend, hogy a nagyobb intézmények informatikai rendszerük teljes üzemeltetését az erre felkészült cégekre bízzák. Ilyen esetben munkatársaink a hét minden napján, napi 24 órán át gondoskodnak a rendszer folyamatos működéséről. Tevékenységük az általános hibaelhárítástól kezdve a folyamatos felhasználói támogatáson és oktatáson át felölel minden olyan területet, amely nélkülözhetetlen az informatikai infrastruktúra hatékony és problémamentes működéséhez.

A T-Systems nagy gondot fordít mind az általa leszállított, mind pedig a mások által fejlesztett és üzembe helyezett rendszerek folyamatos támogatására és üzemeltetésére. Cégünk a megrendelői igényekhez alkalmazkodva alakította ki üzemeltetési szolgáltatásait.

Siebel, MS Dynamics üzemeltetés 

A T-Systems CRM kompetenciaközpontjának egyik fő fókusza a CRM rendszerek (Oracle Siebel, Microsoft Dynamics CRM) alkalmazás-üzemeltetése. A szolgáltatás magában foglal: 7x24 órában üzemelő Helpdesk elérést, az alkalmazás hibáinak javítását, rendszer paraméterezést, rendszer üzemeltetést.
Ezeket a szolgáltatásokat az ügyféllel szorosan együttműködve, konzultatív módon biztosítjuk. Ez azt jelenti, rendszeresen elemezzük az üzemeltetett rendszerek performanciáját, hibáit, és finomhangolási, hibajavítási javaslatokat biztosítunk az ügyfél számára a tudásmenedzsment rendszerünkben felhalmozott jó gyakorlatok alapján.

Kiemelt alkalmazásszolgáltatási területeink:

  • Távüzemeltetés: a megrendelő rendszereit a T-Systems szakemberei távolról, a saját telephelyünkről üzemeltetik
  • A helyszíni üzemeltetés (pl. Kórházban): igény esetén (főleg kritikus alkalmazások esetén) kollégáink a megrendelő telephelyén végzik az üzemeltetési szolgáltatást
  • Alkalmazás üzemeltetés a T-Systems Magyarország adatközpontjában
  • SAP All in One és Business One alkalmazások üzemeltetése: speciálisan tanúsított adatközponttal és munkatársakkal biztosítjuk megrendelőink maximális kiszolgálását és biztonságát
T-Systems Magyarország

Kapcsolat

T-Systems Magyarország

Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás