A T-Systems Integrált beszerzési rendszer olyan internetalapú vállalati elektronikus beszerzési megoldás, amely belső igénylési és automatikus engedélyezési folyamatot, valamint elektronikus megrendelést tesz lehetővé. A szolgáltatás komplex, ám mégis könnyen átlátható jelentéseinek segítségével könnyen egy kézben tartható a beszerzés nyomon követése és ellenőrzése, valamint az áruk érkeztetése. A rendszer igény esetén integrálható a vállalati pénzügyi és számlázási rendszerekhez is.
Az integrált beszerzési megoldások és szolgáltatások mind hangsúlyosabban kerülnek a gazdálkodó szervezetek tevékenységének középpontjába, hiszen nemcsak az aukciók koncentrált árelőnyét nyújtják, hanem egyúttal a beszerzési folyamatok egyszerűsítését, felgyorsulását és átláthatóságát kínálják hosszú távon is. Az integrált beszerzési megoldások jelentős hozzáadott értéket visznek be a vállalatok belső működésébe, így a szolgáltatással Ön is, cége is versenyelőnyhöz juthat.
Több telephelyes, nagyobb szervezeti hierarchiával rendelkező vállalatoknak, gazdálkodó szervezeteknek és költségvetési intézményeknek, melyek központi beszerzéssel dolgoznak, és megrendeléseiket, valamint az ezzel kapcsolatos számláikat elektronikusan kívánják kezelni.