Ügynökportál – Ügynökhálózat menedzsment

Az Ügynökportál egy olyan, on-line keretrendszer, amely teljes mértékben képes támogatni az ügynöki hálózatok működtetésével, menedzselésével, és az ügynökök napi munkájával kapcsolatos operatív feladatokat.
Egy on-line ügynökhálózat management rendszer hiánya két oldalon is problémát jelent egy ügynökhálózatban. Egyrészről problémát jelent az ügynököknek a napi munkájuk tervezésében, követésében, adminisztrálásában, másrészt problémát jelent az ügynökhálózatot működtetőnek az elszámoltatásban és az ellenőrzésben.
A megoldás előnye, hogy egységes, integrált rendszerben biztosítja az értékesítés támogatás fő funkcióit:

  • Naprakészen, on-line módon teszi hozzáférhetővé az ügyfél és leendő ügyfél információkat.
  • Biztosítja az értékesítési és látogatási információk keresését és rögzítését.
  • A rendszerben megoldott a központosított, állandóan napra kész termékkezelés, dokumentum megszemélyesítési lehetőséggel és dinamikus termék-kalkulátorokkal.
  • On-line ajánlatadás biztosítása termékinformációk alapján.
  • Lehetőségek (leadek) kezelése.
  • Operatív kampánykezelés termék és ügyfél adatbázis alapján.
  • Paraméterezhető jutalékszámítás.
  • Kimutatások az értékesítés támogatására.

Dokumentumok

Megosztás