Önkormányzati megoldások

A Daten-Kontor 2002-ben alakította ki integrált önkormányzati informatikai rendszerek fejlesztésére vonatkozó stratégiáját.

Ezután még két évet kellett várni arra, hogy a kereslet, a különböző civil és kormányzati kezdeményezések, az önkormányzatok és a lakosság illetve a KKV-k oldaláról felmerülő igények, valamint a finanszírozási források egymásra találjanak, és projekteket generáljanak az informatikai piacon. Az uniós és kormányzati támogatási források először 2004-ben az I. Nemzeti fejlesztési terv keretében váltak elérhetővé a helyi önkormányzatok számára.

Néhány önkormányzat már ezt megelőzően is tett lépéseket az elektronikus közigazgatási rendszerek irányába, az igazi áttörést mégis a központi források bevonása jelentette. Az EU-s források segítségével megindulhatott az a munka, mely hosszú idő után végre elvezethet a magyar közigazgatási szektor modernizációjához.

Cégünk az önkormányzati igényeket minden területen kielégítő, professzionális, számos módon bővíthető, a mai és a jövőbeli kihívásokra egyaránt választ adó rendszereket fejlesztett ki, melyek tökéletesen az ügyfél igényeire szabhatóak, a legkülönbözőbb platformokon alkalmazható megoldásokat jelentenek.

A Daten-Kontor önkormányzatok számára kifejlesztett integrált informatikai megoldásai:

LoGo - Integrált önkormányzati informatikai megoldás

A rendszer, az önkormányzat belső ügyviteli folyamataiba beépülve támogatja a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést és kommunikációt az önkormányzat és a lakosság, valamint az önkormányzat és az üzleti szféra, - a társintézmények és - a hatóságok között.

Moduláris felépítésének köszönhetően, kifogástalanul alkalmazkodik az önkormányzat igényeihez, a már meglévő informatikai megoldásokhoz, másrészt hosszú távú továbbfejlesztési lehetőségeket rejt.

LoGo-DW - Adattárház megoldás önkormányzatok számára

A rendszer az önkormányzatoknál található, különböző forrásokból (különálló önkormányzati rendszerek adatbázisai, fájlok, papír alapú dokumentumok) származó információkat egy központi adatbázisba szervezi, melyből lehetőség nyílik kiszolgálni az önkormányzat belső igényeit, valamint egy publikus portál felületen keresztül az önkormányzat társintézményeinek, illetve a KKV-nak az igényeit.

DoLi - Önkormányzati "Dokumentum Library"

Neves közigazgatási szakemberek bevonásával készült tartalomszolgáltatás. A www.doli.hu címen elérhetők lesznek aktuális önkormányzati dokumentumok - részletesen lásd a DoLi kezdőlapján.

Megoldásaink jelenleg két Megyei Jogú Város szintű referenciával rendelkeznek. Pécsett a LoGo integrált önkormányzati informatikai megoldásunk működik, míg Tatabányán a LoGo-DW adattárház megoldás került bevezetésre.

Bözöri Imre

Kapcsolat

Bözöri Imre

Kompetenciaközpont vezető, T-Systems Magyarország

Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás