ILS - Integrált hűségprogram kezelésére alkalmas rendszer

Termékbevezetés: A termék bevezetésének fő célja az árbevétel növelése és a meglévő ügyfelek pozitív megkülönböztetése. A termék bevezetése a következő alapelvekre épül:

  • az ügyfelek szegmentálása,
  • a meglévő ügyfelek további vásárlásra ösztönzése,
  • a meglévő ügyfelek megtartása,
  • új ügyfelek megszerzése,
  • „inaktív” vásárlók visszaszerzése,
  • vásárlás gyakoriságának növelése.

A termék a következő főbb funkciókat valósítja meg:

  • Ügyfél szegmentáció a CRM által meghatározott elvek alapján,
  • Különböző ügyfélszegmensek kezelése, összeregisztráció,
  • Ügyfélszegmensek szerinti keresztértékesítés,
  • Kedvezmények kezelése ügyfélszegmens szerint,
  • Beváltható pontok kezelése (pontegyenleg, pontbeváltás),
  • Kuponkezelés,
  • Hűségprogramhoz kapcsolódó kártyakezelés (kártyaigénylés, kártyagyártás),
  • Tranzakciókról történő értesítés többféle csatornán (SMS, e-mail),
  • Ügyfélszolgálat támogatása,
  • Riportolás.

Referencia: A termék bevezetésre került a Magyar Telekom Nyrt.-nél, ahol egy teljes vállalati szintű hűségprogramot valósítottunk meg, amivel sikerült kiváltani az akkori két hasonló funkcionalitással bíró rendszert. A program bevezetésével sikerült az összes üzleti igényt megvalósítani, és egy olyan integrált rendszert bevezetni, amely elsőként kezelte egy közös rendszerben a vezetékes és mobil ügyfeleket. A projekt eredményességét mutatja, hogy 2009-ben a Magyar Telekom év projektje lett.

Referencia

T-Systems Magyarország

Kapcsolat

T-Systems Magyarország

Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás