adatok elemzése mobilcella adatok alapján

Helyalapú látogatottsági és mozgási adatok elemzése mobilcella adatok alapján

Tudjon meg többet ügyfeleiről és optimalizálja vállalkozása marketingtevékenységét a T-Systems által nyújtott, Helyalapú látogatottsági és mozgási adatok elemzése mobilcella adatok alapján megoldása révén. A mobilcella alapú látogatottsági és mozgási adatok segítségével vállalkozása mindig a megfelelő időben és módon állhat ügyfelei rendelkezésére.

A Magyar Telekom és T-Systems együttműködésében létrejött anonim adatokon alapuló szolgáltatás megnyitja az utat a Telekom mobil cella adatainak értékteremtő felhasználására ügyfeleink számára.

A Magyar Telekom és T-Systems együttműködésében létrejött, szolgáltatás igénybevételével ügyfeleink a mobilcella adatok alapján mintegy 4 millió Magyar Telekom előfizető anonim adatán alapuló mozgását követhetik le.

Az előfizetők tartózkodási helyét (és egyéb jellemzőket) felhasználva vállalkozása olyan értékes információkhoz juthat, melyek megszerzése egyébként hosszadalmas, komplex és költséges kutatásokkal tárható fel. A Helyalapú látogatottsági és a mobilcella adatok alapján történő mozgási adatok elemzése révén Ön olyan kérdésekre kaphat választ, amelyek segítségével optimalizálhatja értékesítési- és marketingtevékenységét, például:

  • Hány ember halad el a kijelölt lokáció környékén az adott napszakban, honnan érkeznek és hová tartanak?
  • Hol lenne a legjobb elhelyezni az újabb üzlethelyiségeket, mely környékeket látogatják a számomra értéke
  • Milyen jellemző útvonalakon közlekednek az emberek az adott városban, illetve mely egyéb településről érkeznek a nem ott lakók?
  • A számomra értékes ügyfelek hol laknak, hol érdemes marketing akciókat indítanom, hirdetnem?
  • Milyen számban érkeznek látogatók a vállalkozáshoz, milyen a demográfiai összetételük, milyen a fizetőképességük?

Az üzletmenetet támogató elemzések anonim módon készülnek, melyekben személyes adatokra vissza nem vezethető, aggregált eredményeket adunk át. A szigorú adatkezelési folyamataink biztosítják az előfizetők beazonosíthatatlanságának a fenntartását.

Korábbi sikeres projektjeink:

  • Benzinkutak látogatottságának felmérése, amely során az adott benzinkutak látogatóinak elemzése történt nem, kor, vásárlóerő érték szempontjából az adott kúton elhelyezhető szolgáltatások optimalizációja céljából.
  • Szupermarketek látogatottságának felmérése, amely során a szupermarketek vásárlóinak elemzése történt nem, kor, vásárlóerő érték, illetve a vásárlók lakhelyének szempontjából célzott marketing akciók támogatására vonatkozóan.
  • Üdítőital forgalmazó cég számára országos lefedettségű elemzés, amely az adott települések, térségek esetében a promóciók, marketing tevékenységek hely specifikus optimalizációját teszi lehetővé.
  • Budapest és az agglomerációs települések felmérése lakhelyek, munkahelyek és az ezek közötti mozgások, utazások elemzése, vizualizációja, amelynek célja a Budapest és az agglomerációs közlekedés optimalizációjának támogatása.

Megosztás