BMC Remedy workflow alapú egyedi alkalmazások

A BMC Remedy megoldásokkal foglalkozó csapat 15 éves tapasztalattal rendelkezik egyedi fejlesztésű, irodai munkafolyamatokat támogató alkalmazások, és a dobozos BMC Remedy IT Service Management csomag moduljainak bevezetésében.Célunk a támogató alkalmazások bevezetésével és folyamatszervezés segítségével gördülékeny, hatékony ügymenet kialakítása. Projektjeink eredményeképpen ügyfeleinknél

  • javul a szervezet hatékonysága,
  • csökkennek a válaszidők,
  • emelkedik a szolgáltatási színvonal

Elemző cégek megítélése és a piaci részesedés alapján a BMC Remedy platformja stabilan piacvezető az IT szolgáltatásmenedzsment és hibajegy-kezelés területen.

Ügymenet-támogató alkalmazások

A Remedy platform egy robusztus workflow futtató motor és gyors, jó minőségű implementációt lehetővé tevő fejlesztő keretrendszer is. Egyenletesen kiváló képességekkel rendelkezik az üzleti szabályok rugalmas beállítására, könnyen kezelhető, áttekinthető felhasználói felületek kialakítására. Kiemelkedően hatékony a kifinomult jogosultsági szabályok támogatásában, és a munkaidőt figyelembe vevő időtartam számításokban.
A programozói tudást nem igénylő 4GL fejlesztői felület és a rendelkezésre álló gyári folyamatelemek - értesítések, eszkalációk, jóváhagyások - hatékonnyá teszik a fejlesztési munkát. A rendszer rugalmassága lehetővé teszi az üzleti igények folyamatos változásából adódó követelmények gyors, pontos megvalósítását.
A modern integrációs technológiáinak és metódusainak köszönhetően a Remedy alapú alkalmazások jól illeszkednek a felhasználó meglévő infrastruktúrájához.
Számos üzleti, ügyviteli folyamatot támogató Remedy alkalmazás működik a világszerte. A mi gyakorlatunkban tipikus területek a következők:

  • Hibajegy-kezelés
  • Panaszkezelés
  • HR rendszerIrodai ügykezelés

Implementálásra előkészített alkalmazások

Az évek során felhalmozódott tapasztalataink alapján két területre készítettünk gyorsan implementálható, de speciális igényeknek megfelelően felkonfigurálható és testre szabható alkalmazásokat.

Panaszkezelő alkalmazás

A konfigurálható elemekből felépített rendszer fő funkciói:

  • Panasz ügyek központi gyűjtése, szabályozott folyamatok szerint történő menedzselése
  • Határidő figyelés,
  • Állásfoglalások begyűjtése, döntések dokumentálása,
  • Jóváhagyási workflow, négy szem elv beépítése az ügymenetbe,
  • Szerepkörök szerinti jogosultságok,
  • Az átlagos átfutási idő csökkentését támogató funkciók.

KHD - Konfigurálható Help Desk

Az alkalmazás legfontosabb elemei:

  • Incidensek, problémák és kérések kezelése,
  • Folyamatvezérlő modul,
  • Munkalap sablonok,
  • Manuálisan rögzíthető munkalapok,
  • Felelős kijelölés (automatikus és manuális szignálás) szabályok,
  • SLA, mérföldkövek,
  • Eszkalációs rendszer.

Megosztás