A BMC Remedy megoldásokkal foglalkozó csapat 15 éves tapasztalattal rendelkezik egyedi fejlesztésű, irodai munkafolyamatokat támogató alkalmazások, és a dobozos BMC Remedy IT Service Management csomag moduljainak bevezetésében.Célunk a támogató alkalmazások bevezetésével és folyamatszervezés segítségével gördülékeny, hatékony ügymenet kialakítása. Projektjeink eredményeképpen ügyfeleinknél
Elemző cégek megítélése és a piaci részesedés alapján a BMC Remedy platformja stabilan piacvezető az IT szolgáltatásmenedzsment és hibajegy-kezelés területen.
A Remedy platform egy robusztus workflow futtató motor és
gyors, jó minőségű implementációt lehetővé tevő fejlesztő keretrendszer is.
Egyenletesen kiváló képességekkel rendelkezik az üzleti szabályok rugalmas
beállítására, könnyen kezelhető, áttekinthető felhasználói felületek
kialakítására. Kiemelkedően hatékony a kifinomult jogosultsági szabályok
támogatásában, és a munkaidőt figyelembe vevő időtartam számításokban.
A programozói tudást nem igénylő 4GL fejlesztői felület és a
rendelkezésre álló gyári folyamatelemek - értesítések, eszkalációk,
jóváhagyások - hatékonnyá teszik a fejlesztési munkát. A rendszer rugalmassága
lehetővé teszi az üzleti igények folyamatos változásából adódó követelmények
gyors, pontos megvalósítását.
A modern integrációs technológiáinak és metódusainak köszönhetően
a Remedy alapú alkalmazások jól illeszkednek a felhasználó meglévő
infrastruktúrájához.
Számos üzleti, ügyviteli folyamatot támogató Remedy
alkalmazás működik a világszerte. A mi gyakorlatunkban tipikus területek a
következők:
Az évek során felhalmozódott tapasztalataink alapján két területre készítettünk gyorsan implementálható, de speciális igényeknek megfelelően felkonfigurálható és testre szabható alkalmazásokat.
A konfigurálható elemekből felépített rendszer fő funkciói:
Az alkalmazás legfontosabb elemei: