instantPhone Private

A korszerű vállalati telefónia fogalma megköveteli a megoldásoktól, hogy rugalmasan, a vállalat kommunikációs igényeihez gyorsan igazodó, az üzleti célokat szem előtt tartó módon nyújtson támogatást a vállalkozás munkavállalói és partnerei számára. Elengedhetetlen, hogy a vállalati telefonrendszer hatékonyan támogassa a Vállalkozás bővülését, földrajzi helyváltoztatását, a működésbeli ideiglenes vagy hosszú távú változásokat. A T-systems által nyújtott felhő alapú alközponti szolgáltatások mindezen kihívásokra kiemelkedő választ nyújt, hiszen a vállalat saját telephelyén kialakított rendszerekkel szemben az egy felhő alapú alközponti szolgáltatás rugalmasan tud igazodni a vállalat működéséhez, a változó kommunikációs igényekhez illetve a vállalkozás aktuális méretéhez. A szolgáltatással Ügyfeleink nyomon tudják követni a technológiai újdonságokat, új funkciókkal tudják támogatni munkatársaik munkavégzését, működésük hatékonyságát.

A felhő alapú alközponti megoldásunk esetén ügyfeleink telephelyére kizárólag a telefonkészülékek kerülnek kihelyezésre, az alközponti és egyéb kiegészítő funkciókat megvalósító intelligencia, valamint a távközlési hálózathoz való csatlakozás a T-Systems Magyarország cloudjából vehető igénybe havidíjas szolgáltatásként, beruházásmentesen.

A szolgáltatást Közép-Európa egyik legnagyobb és legbiztonságosabb adatközpontjából, a T-Systems Adatközpontjából biztosítjuk, mely egyedülálló üzembiztonságot biztosít ügyfeleink számára.

A szolgáltatási portfóliónk megoldást nyújt az egyszerű alközponti igények lefedésére - ideálisan SoHo és KKV ügyfelek számára - vagy akár a nagyvállalai igényekhez igazodó komplex, call centerrel is rendelkező szolgáltatás szállítására.

Információtár