A vállalatok ma két fő kommunikációs csatornán tartják a kapcsolatot:
telefonon és emailben. Kritikus fontosságú tehát a céges levelezőrendszerek
megbízhatósága és funkcionalitása.
Mit kínálnak a T-Systems levelezési megoldásai?
Mobil elérés Nem elég, ha az emaileket a munkatársak csak a
vállalati gépükről érik el: mindennapos igény, hogy a levelezésünket a világ
bármely pontján kezelni tudjuk, és nem csak internet-kávézóból, hanem saját
mobil eszközről: akár az autónkban ülve, mobiltelefonon vagy PDA-n
keresztül.
Digitális aláírás Az elektronikus kereskedelem terjedésével egyre
nagyobb az igény az emailek digitális aláírására és titkosítására. Egyes
szervezetek esetén törvényi előírás, vagy felsővezetői igény, hogy a küldött és
fogadott levelek archívumát ne lehessen manipulálni, vagyis a levelek törvényi
szervek előtt is bizonyítékul szolgálhassanak.
Archiválás és helyreállítás Nemcsak a levelek küldése és
fogadása, hanem maga a biztonságos archiválás is szakszerű megoldást igénylő
informatikai probléma. Katasztrófa esetére egyre több vállalat alakít ki ún.
disaster recovery site-ot, ahol az üzleti folyamatok működése biztosítható a
vállalati telephely megsemmisülése esetén is. A katasztrófa-telephelyre történő
levelezőrendszer helyreállítás idő- és munkaigénye nem mindig elégíti ki az
üzleti oldal felhasználóinak igényeit.
A t-systems.hu sütiket használ a weboldal működtetése, elemzése, használatának megkönnyítése és a releváns ajánlatok megjelenítése
érdekében. Ha le szeretnéd tiltani az összes sütit, válaszd a ’Sütik testreszabása’ lehetőséget.