Unified Tracker

Unified Endpoint Management

Unified Tracker



Manapság a mindennapi munka során használt eszközök (mobiltelefon, tablet, laptop) és az azokon tárolt bizalmas információk védelme a vállalat által előírt biztonsági és adatvédelmi szabályok elengedhetetlen része lett.



A Unified Endpoint Management, azaz UEM rendszerek (korábban: Mobile Device Management – MDM) pontosan ezen szabályok létrehozását, és ezen előírások eszközökön történő alkalmazását valósítják meg. Az összes végpont számára biztonságos hozzáférést nyújt a céges adatokhoz, beleértve többek között a levelezést, címlistát, naptárat valamint belső oldalakat, szervereket is, miközben teljes mértékben elkülöníti egymástól a céges és a privát adatokat.



Ezen rendszerekkel egyes eszközök esetén lehetőség van úgynevezett Kiosk mód kialakítására is, így elérhetővé válik ezek dedikált célú felhasználása is (pl. vonalkódbeolvasás, jegyérvényesítés, stb.).




Piktogram

Az UEM előnyei az IT üzemeltetés számára:

  • A vállalati mobil készülékek központilag proaktívan menedzselhetők
  • Nagyobb biztonság
  • Rövidebb telepítési idő
  • A támogatásra fordított idő csökkenthető
  • Távsegítség funkció, így az alkalmazottaknak nem szükséges személyesen felkeresni az IT üzemeltetést
  • A készülékeken futó UEM által menedzselt alkalmazások kontrollja

Az UEM megoldás 3 alkategóriából tevődik össze, ezek az alábbiak:

  1. (Mobile) Device Management
    • eszközök egyszerű, felhasználóbarát regisztrálása
    • eszközök automatizált regisztrálása (Android Zero-Touch Enrollment, Samsung Knox, Apple Device Enrollment Program)
    • biztonsági házirendek kiküldése az eszközökre
    • folyamatos megfelelőségi vizsgálat
    • elvesztés/ellopás esetén az eszköz törlése
    • valós idejű védelem a hálózati támadások ellen
  2. (Mobile) Application Management
    • publikus, és saját fejlesztésű alkalmazások menedzselése
    • alkalmazások központilag történő telepítése és frissítése
    • publikus alkalmazások, vagy a teljes alkalmazásbolt tiltása
    • vállalati alkalmazásbolt létrehozása
  3. (Mobile) Content Management
    • céges konténer kialakítása
    • szenzitív információk, dokumentumok biztonságos tárolása a céges tárhelyen
    • védett csatorna létrehozása a levelezés, valamint a belső tárhelyek elérésére
Operációs rendszerek

Támogatott eszközök:

  • Android (az elérhető funkciók a gyártótól függően változhatnak),
  • iOS és MacOS,
  • valamint Windows 10 rendszert futtató készülékek


Cégünk több gyártóval együttműködve, több megoldással is foglalkozik, melyek mindegyike egyaránt elérhető felhő alapú, valamint az ügyfélnél letelepített, on-premise szolgáltatásként is. A különböző megoldásokkal különböző funkcionalitások érhetők el, így konkrét rendszert a felmerülő igények tekintetében tudunk ajánlani.

Kapcsolat

T-Systems Magyarország


Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás