Hálózatok rendszerfelügyelete, üzemeltetése

Hálózatok rendszerfelügyelete, üzemeltetése 1280x450

A rendszerek átadását követően (a jótállás keretein túl, vagy már üzemelő rendszerek esetén) a T-Systems vállalja az adott hálózati környezetre vonatkozó rendszerfelügyeleti vagy üzemeltetési szolgáltatások biztosítását:

Üzemeltetési alapszolgáltatások

Az ügyfeleink által továbbított igények és hibabejelentések fogadásához szükséges service desk, incidenskezelési és eszköz-nyilvántartási feladatok ellátása.

Napi operatív üzemeltetés

Biztosítja a szolgáltatás alá tartozó rendszerelemek operatív napi felügyeletét, a szolgáltatás fenntartásához szükséges feladatok elvégzését az üzemeltetés folyamatai alapján, továbbá az olyan műszaki vagy biztonsági problémák kezelését is, melyek a napi működést nem, vagy csak kis mértékben zavarják, de kijavításukat a T-Systems szakemberei szükségesnek ítélik.

Megelőző karbantartás

Karbantartási ütemezési terv alapján, az üzemeltetési dokumentációban megadottaknak megfelelő módon és gyakorisággal, ügyfeleink által jóváhagyott időpontban tervezett leállások keretein belül történik. Célja a rendszere vonatkozó, időszakos fizikai ellenőrzés végrehajtása, mellyel az esetleges korai hibajelenségek kiszűrhetők, az ezekből származható problémák megelőzhetők.

Hibaelhárítás, rendszerfelügyelet

A hibaelhárítás keretében a T-Systems szakemberei elvégzik a hálózati eszközök meghibásodásainak SLA melletti javítását, illetve a hibajelenség elhárítását (eszközcserék elvégzését és a működés visszaállítását), amennyiben ez nem lehetséges a hiba törekszenek a hatásainak csökkentésére együttműködve ügyfeleink szakértőivel. A feladat elvégzéséhez mérnöki ügyeleti rendszert működtet.

Szolgáltatásmenedzsment

A napi, közvetlen kapcsolattartáshoz a T-Systems a legtöbb esetben dedikált szolgáltatásmenedzsmentet biztosít.

Információtár

 Szabó   Péter

Kapcsolat

Szabó Péter

Szenior értékesítési konzultáns , T-Systems Magyarország


Névjegy mentése QR kóddal

Megosztás