Saját kézben lévő informatikai üzemeltetés esetén költség-megfontolások miatt jellemzően nem érdemes minden egyes szakterületen a legmagasabb szinten képzett munkatársakat alkalmazni. Ezért ezekben az esetekben a megfelelő informatikai támogatási háttér kiépítése kulcsfontosságú, hiszen így egy komolyabb incidens sem állítja megoldhatatlan feladatok elé a munkatársakat, valamint az üzleti folyamatok komoly veszélyeztetése nélkül időben elháríthatóvá válik a veszély.
A T-Systems által nyújtott support (reaktív) és üzemeltetési (proaktív) szerződések az ügyfél igényének megfelelő szolgáltatási szintek mellett biztosítják a szükséges szakértelmet az egyes incidensek és problémák elhárításához.
Kis- és középvállalatok számára költséghatékony üzemeltetési termékeket kínálunk, nagyvállalati ügyfeleinknek testreszabott megoldásokat tudunk ajánlani.
Ügyfeleinkkel kötött támogatási szerződéseink nem csak a hibák elhárítása szolgálnak, hanem konzultációs keretet is biztosíthatnak a tervezett informatikai fejlesztések, változtatások, kapacitás-elemzések közös tervezésére és elvégzésére, vagy akár az üzemeltetési folyamatok áttekintésére, javítására.
Németh László
üzemeltetési teamvezető, T-Systems Magyarország
Nemeth2.Laszlo@t-systems.hu