⁣Felhő alapú alközponti szolgáltatás: instantPhone

⁣A Magyar Telekom felhő alapú IP alközponti szolgáltatás az üzleti igényeknek megfelelően alakítható kommunikációs megoldást nyújt vállalkozása számára. A szolgáltatás beruházás nélkül, rugalmas konstrukcióban vehető igénybe.

Termék leírás

IP alközponti megoldásunk

⁣Korszerű, az üzleti igényeknek megfelelően alakítható kommunikációs megoldásunk az instantPhone.

⁣Az instantPhone vállalati telefonrendszer havidíjas szolgáltatásként, beruházásmentesen vehető igénybe a T-Systems Magyarország Cloud és Data Centeréből, mely ⁣Közép-Európa egyik legnagyobb és legbiztonságosabb adatközpontja így egyedülálló üzembiztonságot nyújt ügyfeleink számára.

⁣A korszerű vállalati IP telefónia fogalma megköveteli a megoldásoktól, hogy rugalmasan, a ⁣vállalat kommunikációs igényeihez gyorsan igazodó, ⁣az üzleti célokat szem előtt tartó⁣ módon nyújtsanak támogatást a vállalkozás munkavállalói és partnerei számára.

⁣Elengedhetetlen, hogy a vállalati IP telefonközpont hatékonyan támogassa a Vállalkozás bővülését, földrajzi helyváltoztatását, a működésbeli ideiglenes vagy hosszú távú változásokat.

⁣Az InstantPhone szolgáltatás mindezen kihívásokra kiemelkedő választ nyújt, hiszen a vállalat saját telephelyén kialakított rendszerekkel szemben az instantPhone felhő alapú alközponti megoldás⁣ rugalmasan tud igazodni a vállalat működéséhez, a változó kommunikációs igényekhez, illetve a vállalkozás aktuális méretéhez.⁣ A szolgáltatással nyomon követhetők a technológiai újdonságok,⁣ új funkciókkal támogatható a munkatársak munkavégzése, a vállalat működésének hatékonysága anélkül, hogy beruházásokat eszközölnének.

⁣A felhő alapú IP alközponti megoldást a Magyar Telekom nyújtja.

Partnerek

⁣A szolgáltatáshoz választható eszközök biztosításában partnereink:

Cisco, Poly, Gigaset

IP alközponti megoldásunk

⁣Korszerű, az üzleti igényeknek megfelelően alakítható kommunikációs megoldásunk az instantPhone.

⁣A felhő alapú IP alközponti megoldást a Magyar Telekom nyújtja.

⁣A szolgáltatást Közép-Európa egyik legnagyobb és legbiztonságosabb adatközpontjából, a T-Systems Adatközpontjából biztosítjuk, mely egyedülálló üzembiztonságot nyújt ügyfeleink számára.

⁣Az instantPhone alközponti megoldásunkkal kizárólag a telefonkészülékek kerülnek kihelyezésre, az alközponti és egyéb kiegészítő funkciókat megvalósító intelligencia, valamint a távközlési hálózathoz való csatlakozás a T-Systems Magyarország felhő infrastruktúrájából vehető igénybe havidíjas szolgáltatásként, beruházásmentesen.

⁣Az IP alközponti megoldás előnyei:

⁣A szolgáltatás gyorsan és egyszerűen implementálható. Igénybevételéhez a felhasználó részéről a szolgáltatásnak megfelelő internetkapcsolat illetve Magyar Telekom hang szerződés elegendő. Az elvárt virtuális telefonrendszer funkcionalitásának beállításairól és a kommunikációhoz szükséges telefonkészülékek kiszállításáról valamint beüzemeléséről Szolgáltató gondoskodik.

⁣Az IP telefonközpont üzemeltetéséhez webes felületű hozzáférést biztosítunk, így igény esetén Ügyfeleink is el tudják látni a virtuális telefonrendszer üzemeltetése során felmerülő legfontosabb beállításokat.

⁣Az instantPhone szolgáltatásunk igénybe vehető vezetékes asztali készülékekkel, vezetéknélküli DECT készülékekkel, illetve a távmunkát és a mobil munkavégzést támogató szoftveres kliensekkel – számítógépen és mobiltelefonon egyaránt. A választható készülékek és alkalmazások terén elsődleges elvárás számunkra, hogy ügyfeleinknek mind funkcionálisan, ergonómiailag mind pedig esztétikailag is magas minőséget biztosítsunk.

InstantPhone alapszolgáltatás tartalma:

  • ⁣Alap-, emelt vagy vezetői szintű vezetékes IP telefonok vagy vezeték nélküli, ún. DECT készülékek
  • ⁣Kapcsolat a vezetékes és mobil távközlési hálózathoz
  • ⁣Vállalaton belüli díjmentes kommunikáció
  • ⁣IP Telefonok szakszerű beüzemelése
  • Alapvető alközponti szolgáltatások beállítása
  • Hangposta
  • ⁣Webes adminisztrációs felület biztosítása az egyéni beállítások elvégzésére
  • Service Desk (0-24 óra)
  • ⁣Kritikus hibák elhárítása 24 órán belül (teljes szolgáltatás kiesés esetén)
  • Készülék hibaelhárítás 3 munkanapon belül

Partnerek

⁣A szolgáltatáshoz választható eszközök biztosításában partnereink:

Cisco, Poly, Gigaset